Ja om jag bunkrat eller inte är väl en definitionsfråga. Visst jag spenderade runt 6 mille i början av säsongen och det var allt jag hade, varav en mille var uppflyttningsbonus så hade mao runt 5 mille efter förra säsongen. Har ändå alltid strävat uppåt med laget (har varit i slutspel alla år utom två, debutsäsongerna i tvåan och sbbl). Ska jag vara helt ärlig så tjänade jag nog nästan allt i början av karriären när transfern fortfarande fungerade, efter det har jag nog nästan legat på plus minus noll i princip varje säsong, tex överskottet från SBBL spenderades ju i min nuvarande sf som fö sjunkit som en sten i värde sen dess, precis som alla andra på transfern.
Är helt övertygad att man tjänar mer här än i tvåan, kommer inte ihåg några exakta siffror men nog är det skillnad alltid, är ju heller inte bara här som nettovinsterna sjunker. Lite kommer ju ätas upp av föryngringen av laget då spelarna blir lite dyrare i inköp men är ändå övertygad om att det ekonomiskt är mycket bättre att ligga här än i tvåan.
Den sportliga succe jag haft denna säsongen kan delvis förklaras med att jag ändå totalt sett haft turen på min sida, den uteblivna cupsatsningen kan nog också den spela in lite, cupen har fö aldrig riktigt prioriterats här i IOW, mycket beror på den totala slumpen i lottningen (därmed inte sagt att vi aldrig satsar i en cupmatch). Men jag hoppas såklart att det också har varit lite skicklighet som ligger bakom succen. :)