BuzzerBeater Forums

BB Nederland > National Team Debate Thread

National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
93365.39 in reply to 93365.22
Date: 6/5/2009 5:40:41 PM
Overall Posts Rated:
22
Mijn stem heb je, Arsjitekt!

Niet dat ik vind dat de vorige BC gefaald heeft maar verandering van SPijs doet eten whatever that means.

Zet hem op tijger! Froijen staat tot je beschikking, gebruik hem dus ook e niet zoals die faler van U21 die hem in de finale nie opstelt. Dat was natuurlijk nie so slim.

Ik heb een weekend lang op hem in moeten praten in de kleedkamer. Hij wou zich niet meer beschikbaar stellen voor het NT, pffff. Nah ja, zet hem op.

Mijn stem heb je niet maar ik juich het zeer toe dat er iemand kandidaat stelt...Ik vind het belangrijker dat de community leeft dan dat ik hem win! Ik was net zo trots toen Thijs hem won en het team nog suc6voller had gemaakt!

Whatever the result; ik heb respect voor je Arsitekt! En bergijpelijk Donkey; elke wedstijd LOOK INSIDE spelen is ook saai...:D hahah

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
93365.40 in reply to 93365.26
Date: 6/5/2009 5:42:47 PM
Overall Posts Rated:
22
Maar ik was heel tevreden over huidige coaches, al heb ik wel op Arsjitekt gestemd. Niet persoonlijk verder.

begrijpelijk hoor! Ik dacht ik maak ze eens wakker want het is een hele eer om NEDERLAND te leiden...

No hard feelings...

yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
This Post:
00
93365.41 in reply to 93365.40
Date: 6/6/2009 9:43:19 AM
Overall Posts Rated:
506506
Hoe gaan jullie om met de Mutual Tie? deals. Zal je ze zelf voorstellen / accepteren? Ga je ze aannemen en breken als je dit nodig acht?

This Post:
00
93365.42 in reply to 93365.41
Date: 6/6/2009 10:04:05 AM
Overall Posts Rated:
22
Hoe gaan jullie om met de Mutual Tie? deals. Zal je ze zelf voorstellen / accepteren? Ga je ze aannemen en breken als je dit nodig acht?

Gezien de hele discussie vorig seizoen; zie ik geen deals meer komen..of je moet ze maken waarvan je zeker bent dat je wint ook al is de kans er dat ie ze verbreekt..Ik sluit niets uit. maar ben niet iemand die het voorstelt en dan verbreekt...dat gaat tegen al mijn principes in..

This Post:
00
93365.43 in reply to 93365.41
Date: 6/6/2009 12:28:52 PM
Overall Posts Rated:
204204

Indien nodig, ja. Ook al ben ik er niet voor het sluiten van zulke deals en helemaal niet voor het breken van deze deals.

This Post:
00
93365.44 in reply to 93365.38
Date: 6/6/2009 2:05:26 PM
Overall Posts Rated:
00
er zijn gaten dus de lichtingen zijn niet goed geprogrammeerd...Iets wat ik hiero in NEDERLAND ook constateer...Niets ten nadele van Hammer..maar je bent eenmaal ook afhankelijk van de coaches...Vandaar dat ik de nieuwe regels van BB als NT coach zijnde het zeer waardeer!!:D

Hallo Rijswijker,

Een vraag over de programmering: op welke manier denk je de aanwezige gaten te kunnen vullen?

Wanneer ik de huidige selectie van het NT bekijk, valt het me op dat het qua PG en SG niet echt hosanna is. daarbij kijk ik dan naar de salaris/leeftijd combinatie en los van Rick D. valt het me wat tegen.

Overigens zou ik dezelfde vraag ook graag door Arsjitekt beantwoord zien.
ik richt hem aan jou, vanwege het citaat en omdat ik je opponent al uit de competitie ken en zijn coach kwaliteiten van dichtbij heb mogen ondergaan;)

This Post:
00
93365.45 in reply to 93365.44
Date: 6/6/2009 6:09:53 PM
Overall Posts Rated:
22
Je hebt het goed gezien; Ik wil een plan opzetten dat we op elke positie minstens 1 moeten die intensief getraint wordt. En dat op elke jaar..

Nu constateer ik ook hiaten op plekken en leeftijden. Ik zou willen introduceren dat elke lichting 18-jarigen op elke positie een geidentificeerd wordt. ZODAT je later ELK jaargang iig de 5 posities worden gedekt! Italie gezien de aantallen users kan dat zelfs op elk plek meer dan 1. Ik zal al blij zijn als we op elk positie 1 hebben die continue intensief getraint wordt.

Ik zal het niet alleen doen; maar ben in de achtergrond al met een shortlist bezig. Wie zich aangespoken voelt kan me een BB mail sturen..

We moeten de hiaten echt snel weer dichten...

This Post:
00
93365.46 in reply to 93365.45
Date: 6/6/2009 6:28:57 PM
Overall Posts Rated:
506506
Ik zie wel wat in een systeem wat jij bedoelt, maar ik denk niet dat we het moeten overdrijven. We hebben zo'n kleine draftpool gehad de laatste seizoen dat er maar weinig aan gedaan kon worden dat er niet altijd geweldige talenten kwamen. Al zijn de prestaties natuurlijk wel uitstekend voor een land met zo weinig users.

Ik weet niet of het realiseerbaar is om op elke positie een talent te hebben, niet geschoten is altijd mis natuurlijk, maar verwacht er niet teveel van denk ik

This Post:
00
93365.47 in reply to 93365.44
Date: 6/6/2009 9:53:00 PM
Overall Posts Rated:
204204
Wij zijn als land heel erg afhankelijk van de kwaliteit van de draft, om maar een voorbeeld te geven, ik heb een half seizoen geleden Douwe van der Pennen en Sammy Hempenius vergeleken met de (vermoedelijk) beste van de draft (voor de PG positie) van een jaar later, en de schokkende ontdekking was dat er gewoon een seizoen extra (naast het seizoen verschil in leeftijd) nodig was om de spelers op hetzelfde nivo te krijgen.

Er zijn dus hiaten die je gewoon niet kunt dichten, ook niet met optimale training. Ook al zou je een nivo 6 trainer gebruiken, de speler zou niet eens in de buurt komen van een Douwe van der Pennen. Momenteel hebben we als Nederland zijnde in het NT, Floris Jan Hooghiemstra rond te lopen voor de PG positie ik denk dat inmiddels de talenten uit de U21 op hetzelfde of misschien wel hoger nivo zitten dan deze speler. In principe zullen zij, tenzij er een goede reden is om ze in de U21 te laten worden geselecteerd voor het NT.

Het enige wat wij als NT-team Nederland zijnde kunnen doen is de talenten zo goed mogelijk laten trainen, dit houd in verkopen begeleiden naar een andere trainer, managers van advies dienen etc. Maar om de hiaten te dichten zijn we met name afhankelijk van de kwaliteit van de draft.

Last edited by Arsjitekt at 6/6/2009 9:53:45 PM

This Post:
00
93365.48 in reply to 93365.46
Date: 6/7/2009 1:18:16 AM
Overall Posts Rated:
22
Ik zie wel wat in een systeem wat jij bedoelt, maar ik denk niet dat we het moeten overdrijven. We hebben zo'n kleine draftpool gehad de laatste seizoen dat er maar weinig aan gedaan kon worden dat er niet altijd geweldige talenten kwamen. Al zijn de prestaties natuurlijk wel uitstekend voor een land met zo weinig users.

Ik weet niet of het realiseerbaar is om op elke positie een talent te hebben, niet geschoten is altijd mis natuurlijk, maar verwacht er niet teveel van denk ik

Klopt; maar met de talenten die we hebben moeten we er zeer zuinig mee omgaan. Ik meen gezien te hebben dat we vorig seizoen hall of famers en zelf all time greats als 18 jarigen hadden.Die moeten we zo goed mogelijk begeleiden en te zorgen dat ze ECHT potentieel hebben om in het NT te komen..Als we niet met die mensen communiceren..Dan is er geen stimulans voor ze volledig te trainen..