Man betalar dessvärre lön på måndag.
"Minst prisvärd" tycker jag du har fel. Lampospelare går hela dagarna för ca 450-700k. Han hade väl 9 i JS? sånt gillar folk.
Du har en center utan passing och OD om jag minns rätt. Såna finns det rätt gott om. Med tanke på att det är "lågsäsong" på transfern så skulle jag tro att han går runt miljonen, som alla insidespelare i 100k-löneklassen som inte har helt värdelösa sido-skills, men som saknar populära sidoskills..
Rizzoli är jämnt tränad, men vet inte hur han ska kunna vara prisvärd när man kan få mycket bättre spelare för 1,7-1,8. Han lär ju vara cappad eller väldigt nära cappad. Antagligen runt miljonen för honom också.
Yuzuak är ju jättefin, men det är inget vrakpris du bjuder ut honom till. Finns dock en liknande spelare ute nu. Lite bättre än Yuzuak och ett år yngre. Han har fått bud på 2,5 miljoner, så det handlar nog mer om att nån ska vilja ha din spelare som han ser ut, än om att priset är för högt. Yuzuak skulle mått bra av högre passing med tanke på att han helt saknar JR, ID, IS samt att han är "gammal"