BuzzerBeater Forums

BB Norge > ett lite spørsmål om trening.

ett lite spørsmål om trening.

Set priority
Show messages by
This Post:
00
104936.4 in reply to 104936.3
Date: 8/13/2009 3:16:00 PM
Overall Posts Rated:
3838
åjah! var litt rask på avtrekkeren der. Tenkte ift prestasjon/ratinger, ikke overgangssum.

This Post:
00
104936.5 in reply to 104936.1
Date: 8/13/2009 3:26:47 PM
Nøtterøy Funkadelics
BLNO
Overall Posts Rated:
114114
Second Team:
Nøtterøy Funkadelics II
Såvidt meg bekjent er det ingen lønnsøkning ved trening av stamina eller free throws.

At det er svært mange poeng å hente på å ha en allright ferdighet i straffeskyting er helt klart.

Hvis du bare skal trene straffer, bør du har svært interessante treningsobjekter som utgangspunkt. Men jeg er litt tvilende til hvor lukerativt det er.

This Post:
00
104936.6 in reply to 104936.5
Date: 8/13/2009 6:14:58 PM
Overall Posts Rated:
4545
Det er sant som herrene før sier - FT har neglisjerbar (om noen?) effekt på lønn - noe som skulle kunne åpne for trening av N antall spillere pr uke (der N går mot uendelig) ;-)

Det er imidlertid noen risikomomenter knyttet til dette. Spillerne bør være brukbare ellers, slik at de er interessante utover bare skyhøy rating på FT. Følgelig har de også en ukelønn som monner litt, kanskje i området 5000-10000$ pr uke? Dermed kan ikke N gå mot uendelig, men lande på et edruelig antall før lønn pr uke blir massiv. I bunn og grunn skal jo fortjenesten overstige lønnskostnaden. Når du i tillegg har usikkerhetsmomenter knyttet til hvor mye høyere pris du faktisk får OG at du straffes heftig (stort %-vis kutt av salgsgevinst) dersom du har masse salg i løpet av samme sesong, så tror jeg dette i beste fall er et høyrisikoprosjekt.

MEN, det hadde absolutt vært interessant å se det i praksis!