BuzzerBeater Forums

Help - Vlaams > wedstrijdoverzicht

wedstrijdoverzicht

Set priority
Show messages by
From: JoskeVm
This Post:
00
170373.4 in reply to 170373.3
Date: 2/12/2011 4:20:33 PM
Overall Posts Rated:
11
Btw, bij het wedstrijdoverzicht staat ook steeds de waarderingen, bv scoren op afstand en dan hoe hoog je ploeg daarop scoorde. Maar waarop baseert die beoordeling zich eigenlijk, aangezien mijn ploeg bedreven (hoog) scoorde met slechts geslaagde 3 driepunters op 24 pogingen. Bovendien is dat mijn hoogste score van mijn BB-carrière op at onderdeel terwijl ze er ander toch meer in leggen. Mijn tegenstander legde er 5 in op minder pogingen en scoorde toch niet zo hoog als mij :s

This Post:
11
170373.5 in reply to 170373.4
Date: 2/14/2011 5:37:07 AM
Overall Posts Rated:
9696
die waardering geeft weer hoe goed je ploeg is op het gebied van dat onderdeel.

om te scoren zijn er echter nog andere zaken die meetellen.

bvb om een driepunter te scoren:
daar telt je ploegsterkte mee (dus die bedreven in uw geval), maar ook de aanvallende skills van de speler die het shot effectief pakt, en voor driepunters is shotbereik daar bvb belangrijk bij, maar niet het enige, en ook de verdedigende skills van de speler die jou speler probeert af te stoppen, en ook de ploegvaardigheid van outside defense van de tegenstander, de conditie van de shotter en zijn verdediger, hun ervaring, hun vorm, enz.

Er zijn dus enorm veel factoren in die formule die bepalen of het shot raak is of niet...

zo kan je dus inderdaad wel een hoge rating halen, maar als nu net de verdediger van de tegenstander een beest is in de verdediging, kan je er toch moeilijk tegen scoren...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.