BuzzerBeater Forums

BB Suomi > U21 National Team Speeches

U21 National Team Speeches (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
11
180946.4 in reply to 180946.3
Date: 4/21/2011 11:33:29 AM
Pehmeät Tyttö Norsut
III.7
Overall Posts Rated:
406406
Nuhaista päivää kaikille. Päätettiin tulla kikkailemaan vaaleihin noin muuten vaan. Jos äänestätte minua niin lupaan leipoa sen kunniaksi pullaan ja syödä kaikki itse. muahahahah :D

Näissä vaaleissa ehdottomasti haluamme kiinnittää huomiota managereiden treenausohjeisiin ja siksi tulemmekin tänne naputtamaan naamaa, kun ietu ei ole edes meikäläiselle suostunut treenivinkkejä antamaan, vaikka kokoonpanossa on nuori ja notkea Jaakko poika.

Tuhma Ietu. Tuun lauantaina Kuopioon vaali kahville, niin voidaan sitten suunnitella jo valmiiksi tiet Suomalaiselle BB-pallolle jonka avulla matka käy kohti kadotusta ja surkeutta.

Oikein riemukasta ja kuivaa vaalia kaikille!

ps. ostakaa mun auto pois. Siinä on takapuskurissa reikä!

From: kingi44
This Post:
11
180946.5 in reply to 180946.4
Date: 4/21/2011 5:34:06 PM
Overall Posts Rated:
266266
morjens kaikille !
Mun Suomenkieli on aika tahmea, toivottavasti tulette ymmärtämään kaiken mitä sanon.
Olen aloittanut buzzerin kaudella 6 tähän mennessä olen seurannut maajoukkue pelejä ja muitten managerien pelejä ja varsinkin sivuilmällä olen seurannut maajoukkueen toimintaa ja maajoukkue pelaajien kehittämistä .
Nyt olen päättänyt tuoda omaa näkyvyyttä esille.
Syynä miksi olen ehdottanut itseni tähän on into ja haluan luoda yhteisymmärrystä managereiden kanssa sekä maajoukkue valmentajien kanssa.

U21pelaajat on maajoukkueen tulevaisuus jos ei rakenneta hyvä pohja ja hyvä suunnitelma sekä kannustetaan managerita treenaamaan pelaajia silloin ollaan paljon jäljessä muista kärkimaista.

Ystävällisesti kingi44