Så er det jo tid til PO! Bliver spændende at se hvem der løber med titlen. Mine personlige favoritter er Grindsted Grinders og Sjurdur.
Fra Big 8 må det anses som relativt sikkert at Red Star Thisted og Kalundborg kommer videre fra første runde og løber ind i hinanden i semifinalen. En semifinale mellem dem kunne godt blive spændende, men mit bud vil være at Red Star trækker det længste strå og ender i finalen for 2. år i træk.
Fra min egen konference, Great 8, synes jeg selv at første runde er lidt mere tricky. Regner med at Grindsted slår BC Hvid relativt sikkert, og når en semfinale. Dog har Hvid vist sig at kunne overraske, så det kan måske blive lidt spændende. Lidt overraskende er jeg selv endt som nr. 2, og står med hjemmebanen mod Sjurdur. Må indrømme at det nok bliver en svær kamp, og Sjurdur står med favoritrollen, da jeg aldrig har været tæt på at slå ham. Derfor må mit bud på en semifinale være Grindsted mod Sjurdur, selvom jeg da så sandelig håber på noget andet. En semifinale mellem de to er svær at forudsige, men baseret på den regulære sæson vil mit bud være Grindsted, som jeg også tror vil slå Red Star i en finale.
Hvad er jeres bud? Og held og lykke til alle!