BuzzerBeater Forums

Ajuda - Català > increïble ?

increïble ?

Set priority
Show messages by
From: Jòquer
This Post:
00
79427.4 in reply to 79427.3
Date: 3/6/2009 9:18:16 AM
Overall Posts Rated:
00
Jo entenc el que dieu... i encerta manera son reflexions que ja m'he fet.
Primer de tot, la sort. Entenc el concepte de que tothom pot perdre, però dins d'uns limits. Però les puntacions de l'equip o les personals no hi ha d'on agafar-les. He jugat amb pivot, pivot-aler i aler titulars i sense relaxar-me pq em temia el pitjor. Les puntuacions sobre 100 punts dels seus jugadors no surten el numeros que han fet i no han tingut cap puntuació millor que la meva ni parcial ni comparada.
Però el partit del dissabte, a la mitja part em guanyava de 40 punts !! i mireu les puntuacions...

També entenc que no sapiga trobar la tàctica... però, i ahir ?.
Tinc un pivot que cobra més diners que qualsevol 5 inicial, o alguna plantilla sencera, i no serveix per res davant d'un pivot d'equip abandonat ?

O no se llegir els informes, o estan mal formulats, o em tenen "mania", o no ho entenc...

From: drpiru

This Post:
00
79427.5 in reply to 79427.4
Date: 3/6/2009 10:32:05 AM
pirulos
III.14
Overall Posts Rated:
725725
Second Team:
pirulos tropicales
...o tens una DE molt dolenta, com ja t'han dit.
...o no tens bons percentatges de TL, com ja t'han dit.
...o els teus jugadores deuen tenir la resistència molt, però molt baixa. I amb això, per molt que paguis en sous...re de re. Si aquest és el cas, intenta pujar la resistència dels jugadors mínim a inepte, i veuràs com millora l'equip.

I si pots, intenta fitxar algun exterior que sigui bon defensor, o 5 jovenets i et poses a entrenar-los.

Sort

edito ara que he vist el teu equip:
pagues molt en sous, tens un aler i un escolta que cobren molt. Deuen ser bons ofensivament, però molt justets defensivament. En aquest joc és important que un jugador sàpiga atacar, però també defensar.

També recordar-te que si vols que el teu equip rendeixi, has de començar a cuidar les formes.

Last edited by drpiru at 3/6/2009 10:37:28 AM