BuzzerBeater Forums

BB Nederland > NT seizoen 24

NT seizoen 24

Set priority
Show messages by
From: primoss

This Post:
00
244167.40 in reply to 244167.39
Date: 9/2/2013 11:08:18 AM
Overall Posts Rated:
408408
Zou de tactiek 2-3 die zich veel meer richt op Inside Defense niet een logische keuze zijn tegen dit team (waarvan uit afgelopen wedstrijden inderdaad blijkt bijna altijd LI te spelen)?

Wat jij zegt is voor een groot deel waar,alleen met 1-3-1 of 3-2 is de achterliggende gedachte dat je met deze verdedigingen de passing van de guards naar de grote mannen eruit worden gehaald of in ieder geval de passing zoveel mogelijk probeert te verhinderen..
Alleen als het verschil tussen de selecties zo groot is,dan zal geen een taktiek gaan werken,omdat je simpelweg op alle fronten tekort komt .

Last edited by primoss at 9/2/2013 11:12:35 AM

From: Ruaidri

This Post:
00
244167.41 in reply to 244167.40
Date: 9/2/2013 1:33:20 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
2-3,
is de logische keus, maar dan moet je wel de spelers hebben, die dat kunnen spelen. Wij hebben die als NT eigenlijk niet echt. Wij zijn meer all-round gericht met eigenlijk meer ster guards dan inside sterren.

Only in the dark, we succeed!

This Post:
00
244167.42 in reply to 244167.41
Date: 9/2/2013 3:30:44 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
vanavond een lekkere overwinning.

Lagere ratings over het algemeen, maar toch gewonnen in een echte uit wedstrijd, met waarschijnlijk lager enthousiasme dan onze tegenstander.

Maar we winnen in mijn ogen vooral doordat we op alle posities de punten per 100 schoten winnen en onze goede ball movement.

En zoals ik verwachtte bij een inside isolation op NT niveau zijn het de guards die het meeste gaan schieten.

Anderen nog iets opvallends gezien?

This Post:
00
244167.44 in reply to 244167.43
Date: 9/2/2013 4:09:12 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
Ik denk dat wij in het algemeen er minder belang aan hechten dan andere landen.
Maar soms is het ook gewoon een beetje pech. Zo weet ik van 2 spelers dat ze bijvoorbeeld geblesseerd raakten in de weken dat hun coach rebounden trainde. Als je dan 2 of 3 trainees heb, ga je niet zomaar alles omgooien voor dat ene talent.

Verder kies ik vaak voor meer een guard achtige speler op de small forward waar andere landen vaker voor een meer inside achtige speler kiezen.

This Post:
00
244167.49 in reply to 244167.48
Date: 9/12/2013 12:03:44 PM
Nightearls
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
538538
Second Team:
Silver Onions
beste allemaal.

Ik heb besloten om mij niet verkiesbaar te stellen voor een volgende termijn als bondscoach.
Ik heb het 6 seizoenen lang met veel inzet en plezier gedaan, soms zelfs ten kostte van mijn eigen team.

Ik twijfelde al langer of ik nog door zou gaan, maar heb nu de knoop doorgehakt.

Ik hoop dat een ervaren top manager uit Nederland zich kandidaat zal gaan stellen om het bondscoachschap over te nemen.

De scoutlijsten zal ik ter zijne tijd natuurlijk overdragen en mocht de toekomstige bondscoach nog eens advies nodig hebben, dan ben ik zeker bereid dit te geven.

Bedankt iedereen voor het trainen, in vorm houden en mee denken met het NT en veel succes gewenst aan mijn opvolger. Ik zal trouwens de komende twee weken nog inside isolation uittesten.

Advertisement