Ja er zitten enorme verschillen tussen.
Ik doe het nu drie jaar. En het record was verleden jaar 12 talenten die voldeden aan de scoutingsregels. Het minimale wat ik ben tegen gekomen is 3 in een klasse.
Dat het helemaal random is geloof ik niet. Ik weet dat mijn database klein is, maar ik krijg sterk het idee, dat als er in de klasse meer in scouting wordt gestoken, dat het aantal talenten wat voldoet aan de regels ook groter is.
Het viel mij namelijk op dat bepaalde teams eigenlijk elk jaar wel een topper eruit halen!
Ik zou het ook logisch vinden als er meer in het totaal in de scouting wordt gestoken dat er betere talenten uitkomen.
Om het even naar de echte wereld te vertalen. Als je 48 mensen van straat plukt is de kans dat daar een talent tussen zit klein. Als je gerichter gaat zoeken, is de kans dat je een talent vind groter.
Ik weet dat mijn sample base heel klein is, maar ik vind het meer passen bij BB dat het "gereguleerd" is dan dat het random is. Bijna niets in dit spel is random, dus waarom zouden de draft talenten daar een uitzondering op zijn? Ik denk dus dat je er daadwerkelijk invloed op kunt uitoefenen.
Only in the dark, we succeed!