BuzzerBeater Forums

BB Danmark > NBA Fantasy

NBA Fantasy (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
250197.41 in reply to 250197.38
Date: 11/18/2013 10:44:52 AM
Overall Posts Rated:
00
Jeg står og mangler spillere som kan skyde 3´ere.

Hvis jeg lige kigger listen igennem hurtigt, så kunne jeg bruge spillere alla Ryan Anderson, Klay thomson, Kevin Martin.
Kom gerne med andre forslag, så vil jeg sende et trade offer.

This Post:
00
250197.42 in reply to 250197.41
Date: 11/18/2013 12:05:09 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Mangler det selv i stor grad....... :-(

This Post:
00
250197.43 in reply to 250197.42
Date: 11/18/2013 3:28:58 PM
Overall Posts Rated:
12901290
Forresten. Jeg forstår ikke helt reglerne for hvordan man får flest point. Gælder det om at have sine bedste spillere på hver dag, selv om de ikke spiller den dag. Eller skal man fordele pladserne fra dag til dag ud fra hvem som spiller den pågældende dag.

Ligges der et snit som man måles ud fra, eller er det de samlede stats fra alle ens spillere, uanset hvor mange kampe de har spillet som tæller?

This Post:
00
250197.44 in reply to 250197.43
Date: 11/19/2013 3:01:00 AM
Overall Posts Rated:
2929

tja jeg startede selv uden at vide andet end at det galt om at få fat i spiller der havde gode overall kampe eller gode i et par kategorier. Dvs at man egentligt skulle undgå såkaldte 1-side spillere så som DeMar DeRozan.

Grunden er at vi, som jeg forstår det, sætter den samlede score for en uges produktion i hver kategori op mod den ugentlige modstanderes score.

HEAD-TO-HEAD ACQUISITION LIMITS
ESPN allows you to manage your head-to-head team throughout season. Unlike previous versions of the game where the system enforced a game starts limit, the system enforces a maximum number of acquisitions allowed per head-to-head matchup. An "acquisition" is defined as a player added from free agency (or waivers) to a team's roster. The rule is simple - you are allowed an average of one (1) acquisition per day in which there is an NBA game played. So for a typical 7-day NBA week, each team is allowed seven (7) acquisitions. Once the acquisitions limit is reach, a team will no longer be able to add players until the following matchup begins. Note that under this rule change, the system will not enforce any maximum number of games played in the H2H game. This rule was instituted to protect against teams who streamed players on the last day each week and we hope it provides a better experience managing your team.

Går ud fra at det med fed betyder at man kan skifte lige så tosset ud man vil med spillere fra bænken således at man kan få flere kampe ind i scorer.

Så overordnet set skulle man vel sætte et hold op hver dag ud fra hvem der spiller. Nogen der ved om det har betydning om hvor de spiller - altså hvilken slot de er placeret på?

From: odion

This Post:
00
250197.45 in reply to 250197.44
Date: 11/19/2013 3:03:05 AM
Overall Posts Rated:
2929
Glemte lige denne del til starten af den forrige post.. Det med fed var det vigtige

Head-to-Head: Each Category: "H2H" Each Category is the most common type of head-to-head play in fantasy baseball. Teams play each other one-on-one on a rotating schedule throughout the season, much like in a real NBA season. This format allows you to select "X" number of statistical categories. For each scoring period team totals are accumulated and a win, loss or tie is credited in each category based on opponent's weekly totals (i.e. 6-3-1 in a 10 category league). If selected, your league will have team schedules/playoffs and you will have the option to setup divisions.

From: jantzen
This Post:
00
250197.46 in reply to 250197.45
Date: 11/19/2013 10:18:39 AM
Overall Posts Rated:
5353
Man kan bytte rundt lige så tosset som man ønsker, men man kan kun tage 7 spillere ind for FA listen i en runde.

Husk altid at have dine bedste spillere på og lav så mange mulige point i hver kategori som muligt.

Hav evt. en roster spot til en rotationsspiller som du tager fra FA listen og skift ham ud dagligt, for at få flere point givne kampe.

Last edited by jantzen at 11/19/2013 10:20:59 AM