Nej, jag är inte överlägsen, kommer aldrig vara och kommer aldrig bli. Alla har samma möjlighet som jag gjort, att jag både i detta spelet, i Hattrick och i TeamHB har en fabläs för att bygga lag snarare än att prestera är mitt val, och alla kan spela likadadant, och förmodligen bättre, då som jag sagt tidigare, inte gillar transfern i ngt av spelen, och speciellt här i BB har en hel del kvar att lära taktiskt. Sen att jag vunnit titlar de senaste 2 säsongerna är för att ingen bjudit upp. Tycker absolut inte att jag är så överlägsen som alla vill påskina och IOW kommer ge mig en tuff match in i kaklet.
Vi kommer öka vårat lönekonto om ca 2 säsonger när mina "TO" har tränats en bit till, för att kunna konkurrera på allvar om en B3 titel som är vad vi har kvar att vinna, men inte till den graden att vi går back. Även om jag troligen kommer ha ett lika bra lag som nu, och troligen ett par snäpp bättre om ett par säsonger, så kommer fortfarande möjligheten finnas för lag som inte orkar att spela som jag gör, att köpa sig titlar. Visst, det kommer bli svårare än tidigare då det fortfarande finns ett lag ståendes även om man köper på sig ett lag med 1,5 miljoner i löner som kommer göra livet surt för dig, men möjligheten finns.
Om ca 8 säsonger eller så kommer vi högst troligt att börja om och göra resan som vi nu gjorde, men med egna TO från grunden.