Da vil jeg få takke for nok en sesong med U21. De sportslige resultatene har dessverre uteblitt, selv om vi med litt hell fort kunne fått med oss noen seire. Litt skader fikk vi også denne sesongen, noe som gjorde at det ved et par anledninger ikke var mulig å stille så sterkt vi kunne.
Men det som virkelig er artig, er utviklinga på spillerne våre. Der går det meget bra, som vanlig nær sagt
Og jeg tenker ikke kun på de som er inne på U21, jeg får også inn mld fra de som trener spillere som befinner seg rett på utsiden av U21, noe som gjør at når tropper skal tas ut, så har vi et luksusproblem. Dette igjen gagner også NT, som etterhvert får erstattere for flere av "gamlekara"
Vi har også noen svært spennende spillere som er 19-20 nå, som leverer ratinger en vanligvis ikke ser før de er et par år eldre.
Så stort klapp på skuldra til alle som velger å trene fram norske spillere, dere gjør en fantastisk jobb
I tillegg vil jeg også skryte av de av dere som sender meg mld ved f.eks. nyankomne lag, tråder på forum som bør sjekkes ut etc. Slikt setter jeg stor pris på
Avslutningsvis håper jeg dere har fått mye bra i draften, jeg skal få gått gjennom den så snart som mulig. Utifra det jeg har fått mld om samt sett på forumet, så ser det veldig lyst ut. Jeg håper selvsagt dette gjelder for alle våre 5 aktive avdelinger
-Vinger