Even voor allemaal: ik begrijp dat iedereen heel fanatiek bezig is met al dat nieuwe talent dat net vers uit de draft is gekomen, maar de laatste dagen zie ik toch een aantal posts met spelers die (nog niet) te koop staan verschijnen die meer weg hebben van speler advertisement dan dat het om spelers gaat die werkelijk een kans maken op een plekje in het U21 of het grote NT... Om te voorkomen dat er een wildgroei ontstaan van posts met spelers die verkocht moeten worden om plaats te maken voor een talent, of posts met "NT kandidaten" die je eigenlijk nu al af kunt schrijven voor het NT (te laag potentieel), of U21 (te lage basis skills), grijp ik bij deze in. Ik delete dan ook de posts die de forum rules m.b.t. "player advertisement" overtreden, waaronder ook de posts die ik niet vind passen binnen de uitzondering die ik als GM mag maken voor de NT coaches, en zal met hen verder kijken wat er te verbeteren valt.
Iedereen die geïnteresseerd is in het aantrekken van een mooi Nederlands talent, zal op dit moment toch al wel dagelijks op de TL kijken wat er allemaal te koop staat, net als ik... ;)