Polari -pitäisi kohta pystyä "parempaan", sen verran kauan ollut ykkösliigassa mukana, onko säästöjä ehkä?
hc-team -sama kuin Polari
Kolme kautta ykkösliigassa = kauan? Kolme kautta putkeen pudotuspeleissä (vaikka aina onkin nopea lähtö tullut) ja viime kaudella cupin välierä. Toki siitä samaa mieltä, että pikkuhiljaa pitäisi päästä ekalta pudotuspelikierrokselta vielä jatkoonkin... Ei säästöjä, mutta maltillista rahankulutusta, jotta joukkue olisi pitkällä tähtäimellä parempi.
KaKoKo -onko Suomen parhaiten hoidettu kerho palkkojen/menestyksen kannalta?!
Mikä on KaKoKo:n menestys? Lohkonsa viides viime kaudella? Toki minutkin palkkojen pienuus yllätti, hyvin hoidettu.
Jääski -ei kuulu tähän sarjaan, pääsi onnen kaupalla kuten itse kertoi, olen ihmetellytkin miten muut ovat veikanneet sen muuksi kuin jumboksi.
En muista mitä itse veikkasin, mutta eiköhän mun scouttaukset ole tullut jo aikaisemminkin ilmi täällä.
HC: viitsitkö ottaa sieltä myös II.1:n tilastot ja laittaa foorumillemme..?
Katsotaan onnistuuko.
Ensimmäisenä monesko kausi (ei putkeen) SM-Koriksessa, toisena kausi jolloin seura tuli peliin, sarjaporras jossa aloitti
12 03 1.DIV Rauma
11 03 3.DIV KPP
10 03 3.DIV PP
10 03 2.DIV Ruoriniemi
08 03 3.DIV ministars
08 04 4.DIV hc-team
07 04 4.DIV mustekalat
06 04 4.DIV Tornit
06 04 3.DIV KMA
04 04 4.DIV Riksu
04 04 4.DIV Domus
03 04 4.DIV Polari
01 04 4.DIV KaKoKo
00 04 4.DIV Itäkatu
00 06 4.DIV Käpylä
00 06 4.DIV Jääski
KPP taitaa olla ainoa, joka on ollut SM-Koriksessa "aina", ts. nousi mahdollisimman nopeasti eikä ole ikinä tippunut.