Onnea tosiaan Linnunlahden kaadosta minunkin puolestani.
Niin, tosta jefusta... Pikku-poikana käytiin faijan kanssa pari Vaahterliigamatsia katsomassa ja silloin vielä Eurosportiltakin tuli NFL:ää ja niitä nauhoiteltiin ja katseltiin seuraavana päivänä. Pidin silloin tosi paljon lajista.
Sitten se vaan jotenkin jäi ja oikeastaan unohdin, miten hieno laji se onkaan. Sitten, viime marraskuussa, olin Espanjassa ja katselin yöllä hotellin telkkaria ja satuin kääntämään jollekin urhelukanavalle, josta tuli NFL-matsi. Se oli juuri alkanut. Innostuin taas siitä välittömästi ja sen jälkeen seurasin aktiivisesti runkosarjan loppuun ja playofssit tietysti... Ja tunnustan: Ostin sen perkeleen Madden 12:n, jota on tullut hakattua

Haluaisin itsekin pelata jenkkifutista, mutta en tiedä oikein, mikä paikka mulle sopisi. WR:ksi olen liian hidas, QB:nä ei taida "ihan" peliäly riittää siihen, linjamieheksi olen ehkä 30-40 kg liian pieni, potkaisijaa en pidä edes urheilijana ;)
Ehkä pysyn vaan koriksen pelaajana ja jefun seuraajana. Varmaan kaikille parempi näin.
Mun jengi tuolla grid-ironissa on sitten Espoo Toxic (syyttäkää "Toxic" nimestä Team name generatoria)