Förra säsongen åkte ni båda ur cupen pga det
"Spångakillarna put more into this game than Oxhill Shufflers."
Vet inte om jag håller med dig där. PROA på bortaplan är alltid svåra matcher och med tanke på hur jag struglade i serien förra säsongen så kan man nog säga att jag tog ut tillräckligt i cuppen. Att köra alla seriematcher med TIE var däremot idiotiskt men ville testa och var inte riktigt beredd på att serien blir så mycket bättre säsong för säsong, känns verkligen som jag bara står och stampar... Hoppas lite riktig insideträning nästa säsong ska göra oss mer slagkraftiga igen men tar väl två säsonger eller något innan det slår igenom...
Tycker man ska använda normal rätt mycket men CT suger ju fett. ligger jag på 10 i ent och CTar så tar det flera veckor innan jag e tillbaka på banan igen. Ligger man lägre från början och vet att det är två omöjliga/väldigt lätta matcher efter kan det vara värt det, men jag skulle definitivt tveka innan jag drog den...
Skulle jag vara kvar långt i cuppen och se att alla PRO-lag var utslagna så hade det kanske kunnat vara värt det. Framför allt om det var serie konkurrenter som stod för motståndet...