En ny sesong med U21 er over, og jeg vil igjen få rette en stor takk til alle de som bidrar til å trene fram norske U21-spillere
Jeg vil også få gi en stor takk til de av dere som sender meg oppdatering på spillere utenfor U21 samt de som oppdaterer meg når det kommer nye lag og spillere til
Sportslig sett var dette en tung sesong, men i flere av kampene kunne vi med litt hell fått med oss poeng. I treningskampene så lot jeg flere av de med minst spilletid få prøve seg, og en kan trygt si de grep muligheten da samtlige 6 treningskamper endte med seier
Rankingmessig starta vi på plass nr 62, i skrivende stund er vi nr 60. Forhåpentligvis kan vi klatre litt den kommende sesongen.
Treninga av U21-spillere er som vanlig hyggelig lesning, det renner inn med pops hver eneste fredag.
Jeg skal nå gå i gang med å sjekke gjennom sesongens draft samt sjekke endringer på talentlista. Vi har noen svært lovende spillere særlig på guardplass og til dels SF. På C/PF er det litt tynnere i rekkene for tida, men jeg satser på å finne noen hyggelige overraskelser på treningsfronten når jeg sjekker gjennom
Husk også på å bruke stemma deres i NT-valget!
Takk for sesongen, og vel møtt i den neste
-Vinger