"Spångakillarna put more into this game than Oxhill Shufflers."
Jo men jag vill bestämt minnas att du inte drog crunch i den matchen. Eller som du själv sa det när vi snackade inför matchen" Crunch är inte att tänka på".
Finns inget rätt o fel här. Jag förstår precis hur du resonerade med en lite halvtaskig serieposition. Jag säger bara att jag tror du hade haft den matchen i din hand om du hade valt att satsa. Jag tror även att Slamdunkers hade hade haft goda chanser till seger i sin match förra säsongen efter en urladdning med 12 i enth och crunch. Denna säsong hade han med säkerhet gått vidare om han satsat lite mer.
Men jag håller med, han borde ha vunnit den matchen oavsett. Jävla osis och jag lider med dig. Jag vet hur det känns att förlora matcher man borde vunnit.
Det var absolut inte menat som någon kritik till hur ni sköter era lag. Jag är väl medveten om att både Spånga och Slamdunkers har bättre pålästa och erfarna coacher bakom sig mot vad jag själv är.
Det kanske blir lite lättare val när man vet att man kommer gå till slutspel och där förlora mot Slamdunkers (eller?).
Jag kan inte göra så fruktansvärt mycket åt det om jag inte skall säga upp mig från jobbet och börja daytrada som en galning.
Cupen däremot! Där känner jag att jag kan kan slå i princip vilket lag som helst med solen i nacken en crunch i ena näven och en liten skopa underskattning i den andra. Kommer ju aldrig gå hela vägen då det blir för tät matchning mellan de tuffa matcherna i slutet men kvatsfinal varje säsong ser jag som rimligt.