BuzzerBeater Forums

BB België > coaching

coaching

Set priority
Show messages by
This Post:
00
130778.43 in reply to 130778.42
Date: 7/1/2010 10:55:38 AM
Overall Posts Rated:
00
mijn tip zou zijn , doe wat spelers weg , je kan immers niet met 17 spelers spelen ?
ik kan fout zijn , maar ik denk dat het beter is dat je een sterk 10 aantal spelers hebt
ik heb eens naar je team gekeken en ik merkte dat je 5 pg (waarvan 2 rooky's die je wss toch mooi kan trainen )
3 sg
4 sf (waarvan je al een wegdoet )
1 pf (wat ik raar vind alsje alle posities zoveel spelers hebt )
4 c ( waarvan je mss 1 als pf gebruikt ? )

mijn team is ook ng helemaal niet opgebouwd , ik moet ng een sf kopen en ...
maar wat je toch wel voorstel is dat je van je 17 spelers je sterkste 10 overhoud om ze dan stuk voor stuk door betere te vervangen .
Wat ook wel hadig is 10 spelers maken een veel lagere loon dan 17 ...

This Post:
00
130778.44 in reply to 130778.42
Date: 7/1/2010 1:37:12 PM
Overall Posts Rated:
471471
hey.

FoD, degene die zich normaal bezighoud met het toewijzen van de Mentors, heeft momenteel beperkt internet gebruik. hij zal dus binnenkort je een degelijke mentor geven. in de tussentijd, zal ik proberen je vragent e beantwoorden:

benodigdheden voortraining
een deftige lvl trainer ( lvl 5 is aan te raden)
goede trainee's ( 2 à 4, afhankelijk of je supersterren wilt trainen, of eerst een degelijke basis wilt aanleggen en ietsje trager trainen)
speedanalyse training bekijken, en een deftige trainingsplan uitwerken ( je je daar dan ook aan houden ;)

mocht je hulp nodig hebben, let me know.

Rev

This Post:
00
130778.45 in reply to 130778.43
Date: 7/1/2010 7:12:29 PM
Overall Posts Rated:
00
sorry maar hier moet ik ff op reageren het is niet gezegd dat je niet met 17 spelers kan spelen zoals ik jou uitleg bekijk kijk jij enkel naar wat BB heeft gezegd welke positie ze het beste spelen daar kan ik al op aanmerken dat je ervaring niet optimaal is.
Wat ik een hele tijd heb gedaan is met 15 spelers in mijn kern zitten tot ik zag dat het trainen van 6 spelers net dat ietsje teveel is.
Ik zal mij er mee gaan bezig houden aangezien ik de vorige persoon bij Revo heb gegooid wegens te weinig tijd.
Ook al is mijn Inet nog niet optimaal ik zal zorgen dat ik er zo veel mogelijk aanwezig zal zijn.

From: FoD1
This Post:
00
130778.46 in reply to 130778.45
Date: 7/2/2010 10:12:12 AM
Overall Posts Rated:
00
Hello all,
It's time to get some feedback from the managers under the coaching system are or have been what did you do to the system and you have helped in that now that you can operate independently or do you want a little longer sit under the mentorship .
The players are:

acidje
Garrus
sierra117
guyoo
ToiletFool
Roelie
BS
Chenzi

gtrs and thnx FoD
PS can someone make this a sticky then it's always on page 1 in the forum.
It's easier for new managers if they can find this on the first page

From: Kwyjibo88

To: FoD1
This Post:
00
130778.47 in reply to 130778.45
Date: 7/2/2010 10:13:04 AM
Overall Posts Rated:
00
Hey,

15 spelers in een kern is veel teveel volgens mij, die kunt ge nooit de ideale minuten geven. Als ge 12 spelers de ideale hoeveelheid van ongeveer 60 wilt geven kom je juist toe met de 720 minuten die je elke week kan spelen. 12 is dus volgens mij het echte maximum tenzij je vind dan 50 minuten per week goed genoeg vind, wat natuurlijk een mening is :).

Ik train al 3-4 seizoenen 6 spelers zonder enig probleem in 2e dus het is volgens mij perfect mogelijk alleen gaat het wat trager en komen speler met NT potentieel op hun 18e niet in het NT maar dat is natuurlijk een keuze, ik kies ervoor om op lange termijn een goeie 2e klasser te zijn die mee kan doen voor de titel en dit is volgens mij de enige oplossing!

Groeten,

Kwyjibo

From: FoD1

This Post:
00
130778.48 in reply to 130778.47
Date: 7/2/2010 10:20:24 AM
Overall Posts Rated:
00
ik had nooit een probleem inzake minuten verdeling dat kan ik je wel nageven aangezien ik met 3 spelers zat dien enkel moesten spelen in scrims of cup- games zodoende had ik mijn sleutel spelers alstijd op de 55 tot 65 minuten :D

nu heb ik wel een kleine reductie gedaan inzake mijn spelerskern en heb er nu nog 11 maar ben op de uitkijk voor een nieuwe speler die dan ook wel degelijk zal moeten gaan spelen waar het nodig is en ook zijn minuten zal moeten gaan halen, natuurlijk moet je keuzes maken met spelers om te gaan trainen en ik weet uit ervaring dat jij een heel goede keuze hebt gemaakt ik heb nu ook een goede keuze gemaakt na mijn aanmodderen tot het 1ste seizoen ik in DII.3 ben terecht gekomen en daar dan merkte dat ik er helemaal niet klaar voor was :)

nu ja we gaan bekijken wat we kunnen gaan uitrichten dit seizoen en hopelijk kan ik je de verrassing geven die je nog niet hebt gekregen :P

gtrs FoD
PS Kwiyi hou je klaar om eventueel een mentorschap over te nemen van Revo indien hij wordt verkozen als NT-coach (hij zal het daar druk genoeg mee hebben denk ik)

This Post:
00
130778.49 in reply to 130778.48
Date: 7/2/2010 10:37:01 AM
Overall Posts Rated:
9696
mijn laagste aantal ooit was 13 spelers en ik voelde me daar niet goed bij.
Over het algemeen houd ik ervan 15 spelers te hebben, en ik kan ze allen nog in goede vorm houden ook. 60 minuten is verre van ideaal, dat is gewoon verspilling van minuten. :þ

Het voordeel van 15 spelers is dat je voor elke positie 3 spelers ter beschikking hebt en dus heel varierend kan spelen, en alle taktieken op een goede wijze kunt uitvoeren... Taktisch dus toch wel sterk!

Je moet een onderscheid maken of je wilt gaan voor overwinningen en titels, of voor training. Een combinatie kan, en is ook succesvol, maar je zal altijd moeten inboeten op het ene of het andere vlak. Persoonlijk houdt ik daar niet van.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
130778.50 in reply to 130778.49
Date: 7/2/2010 11:13:42 AM
Overall Posts Rated:
00
Verschil is dat jij wel al een tijdje meedraait in BBBL. Ik denk dat ieder team in België perfect kan spelen met 12 spelers. Maar idd, 15 is een ideale situatie omdat dan de kern heel breed is. En met spelers die 10k loon kosten kan je al ver komen dus loonkost is niet echt een argument om geen brede kern te hebben. Het is zoals gezegd allemaal eigen keuze en dat is het fijne aan dit en ieder ander manager spel. Je eigen keuzes met de consequenties ervan om zo zo ver mogelijk te geraken!

@ FoD1 : Laat maar iets weten via PM ofzo wat je dan van mij verwacht, ik heb geen enkel probleem met een paar mensen te helpen. Kheb tijd genoeg op het moment!

Last edited by Kwyjibo88 at 7/2/2010 11:14:09 AM

This Post:
00
130778.51 in reply to 130778.50
Date: 7/2/2010 1:38:29 PM
Overall Posts Rated:
00
dus als ik het zo hoor heb ik het verkeerd en is het handiger om 15 spelers te hebben ?
ik zit nu III.4 dus niet zo hoog , is het dan even verstandig om 15 spelers om te gaan ?

This Post:
00
130778.52 in reply to 130778.51
Date: 7/2/2010 2:39:58 PM
Overall Posts Rated:
00
In lagere divisies blijf ik denken dat 12 wel genoeg is. Soms zelf minder, je moet zelf kiezen. 12 lijkt een goede richtlijn.

This Post:
00
130778.53 in reply to 130778.52
Date: 7/3/2010 3:36:11 AM
Overall Posts Rated:
9696
12 is in hogere reeksen ook genoeg. Kijk maar naar Stonestars...

15 is echter niet te veel, wat soms al eens beweerd wordt.

alles heeft voor en nadelen. met 12 ben je kwetsbaar als je 1 of 2 kwetsures hebt.
Met 15 is het moeilijker je opstellingen te maken omdat je je minuten beter moet in het oog houden, waar met minder spelers ze al makkelijker hun minuten halen, maar dan ook weer een deel minuten 'verspild' worden.

Als je bvb geen gebalanceerd team hebt, is minder spelers interessanter, want anders lukt het nooit. Je beste spelers gaan dan teveel minuten halen, en je zwakkere bijna geen... Om met 15 spelers te draaien, moet je ze allen graag opstellen, en afhankelijk van welke taktiek je wil spelen, kies je dan de spelers.

Alles hangt inderdaad af van persoonlijke voorkeur.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
Advertisement