Vet inte om jag tyckte Kungsladugårds Kobras var så speciellt stark förra säsongen, och A-torp var ju bot. Att det är ovisst vem som är favorit är inte heller speciellt ovanligt. Av mina säsonger som titelkandidat så var ju först Loyk och GBG väldigt starka, efter det kom Pipa och tycker inte man kan säga att det var någon solklart favorit där. Du hade väl hyfsad marginal ner till 7an som åkte ur men visst, förra säsongen var rätt tuff, iaf i B8. Fast jag vann ju grundserien i G8 med under 550k i löner, vill inte kalla det ett styrketecken :)
Ska man lyfta fram en stark säsong så är en säsong som jag minns som väldigt tuff i toppen s24, där GBG länge hade löner på en bra bit över miljonen innan man gav upp, sedan kom Loyk och satsade nästan lika hårt mot slutet, hade väl löner på upp mot en mille mot slutet av säsongen, jag hade mina högsta löner någonsin också och sedan kommer Pipa som slutade tvåa på andra sidan och vinner hela skiten. Visserligen fick jag min bästa spelare (Luther) skadad i semin, med honom är jag ganska säker på att jag hade vunnit, men ändå.