BuzzerBeater Forums

BB België > klaagmuur

klaagmuur

Set priority
Show messages by
From: Baseman
This Post:
00
6831.435 in reply to 6831.434
Date: 9/17/2010 10:28:55 AM
Overall Posts Rated:
11
pfffff playoff transferdeadline is gepasseerd en de training is nog altijd nie geweest.
Ze hadden die deadline ook wel mogen uitstellen...

This Post:
00
6831.436 in reply to 6831.434
Date: 9/17/2010 3:47:45 PM
Overall Posts Rated:
33
Zeg da wel =D
En dan gewoon het feit dat ik die kerel die net geblesseerd is geraakt,
juist had gekocht om te trainen -.- :P
Mrja.. Dan zal da maar moete wachten zeker :D

From: Laur3ns
This Post:
00
6831.437 in reply to 6831.436
Date: 11/4/2010 5:55:20 PM
Overall Posts Rated:
33
3de 2de klasser die ik naar m'n kop gegooid krijg...
3 van de 4 zijn 2de klassers... Wat heb ik weer geluk met de trekkingen :P

From: Laur3ns
This Post:
00
6831.438 in reply to 6831.437
Date: 11/25/2010 3:58:17 PM
Overall Posts Rated:
33
Waarom nog scrimmages spelen als je toch alleen spelers blesseert? -.-

From: B.I.G

This Post:
00
6831.439 in reply to 6831.1
Date: 11/27/2010 7:35:30 AM
Overall Posts Rated:
00
ik klaag om dat ik uit de final four ben:s

This Post:
00
6831.440 in reply to 6831.438
Date: 11/30/2010 9:13:29 AM
Overall Posts Rated:
471471
ik klaag omdat ongeacht hoe hard ik ook probeer, het alles behalve meezit voor de NT tot hiertoe!

laatst tegen Ijsland.

spelen we Motion en 3-2 tegen LI en MTM.

dan zou je verwachten dat de mismatch op de SF positie ( had daar een SG staan met een behoorlijk hoog niveau van ID) die normaal zijn tegenstander ( een Centre, dus outside zou die zo hard gepakt moeten worden, zeker als het man op man is. je gaat me niet zeggen dat een Centre een hogere lvl OD heeft dan 10 maximum, anders is het een PF/SF ipv C) en dan zet je daar een JS 17+ met JR 10 of hoger ( kan het exact aantal niet weggeven, alleen maar zeggen dat meer dan behoorlijke shooter is met een DR van 14 of hoger) en wat zie je dan?

die kerel speelt 37 minuten, waarin hij 12 shots neemt.
van die 12 maakt hij er 5. hij schiet 5 3p, en van die 5 maakt hij er 1. mocht de tegenstander nu 3-2 hebben gespeeld, of mocht hij nu een hoge OD hebben, dan zou ik dat nog kunnen begrijpen. echter, een C met een hoge OD is geen C, maar een PF of SF volgens BB.

daar had een zware mismatch in het voordeel van de belgen moeten zijn, en ik heb er niks van gezien...

Temeer dat wij meer moeite voor die pot hebben gedaan dan onze tegenstander...

ik word er hoorn dol van als ik die zaken bekijk. Ijsland lijkt alles behalve een stertk team te hebben, en wij kunnen er nog niet van winnen... Ik weet niet meer wat er scheelt... voor een keer had onze NT een degelijke GS ( 8 van de 17 spelers hadden GS 9, een eerste dit seizoen) en onze tegenstander had een PG met GS 7 en hun beste C met GS 7. dan vraag ik me af, hoe kunnen we dan nog verliezen... we stonden 98 - 101 met nog onder de minuut te gaan... de score is een beetje overdreven, maar ik zie dan nog steeds niet hoedat we konden verliezen.

Tegen Bulgarije was pech. Ik heb een fout gemaakt tegen Duitsland en dat heeft me de wedstrijd tegen UAE gekost... Tegen Venezuela was het weer net niet, en daar kan je zeggen dat het Home Court advantage van Venezuela de dorslag gegeven heeft ( en sommige van onze spelers hebben geen stamina, ondanks mijn smeekbeden aan hun coaches)

Maar dan nog, onze BB NT begint op het belgisch voetbal onder onze vorig coach te lijken ( altijd NET niet) en ik begin er stilaan zot van te worden... Ik steek nog steeds een dik uur tot 2 uur in het bekijken van de tegenstander, zien wat ie de vorige matchen heeft gedaan, etc... en als je dan telkens de overwinning door je neus geboord ziet, dan word je er langzamerhand zot van...

phew, ff de stoom aflaten, dat lucht op.

en nu proberen toch nog te eindigen op een positieve noot door te winnen tegen de Filipijnen...

Revo

This Post:
00
6831.441 in reply to 6831.440
Date: 11/30/2010 2:23:41 PM
Overall Posts Rated:
9696
het lucht misschien op, mar het zou nuttiger zijn om de werkelijke redenen achter alles te vinden. ;)

ik weet het natuurljik niet, maar ben je zeker dat zijn C op de Sf positie ook werkelijk op de SF verdedigde?
Misschien plaatste de tegenstander wel een C op de SF positie omdat hij dacht een SG-SF tegen te krijgen, en zo met inside aanval een groot voordeel te krijgen aanvallend op de C, maar heeft hij gekozen om SF als C te laten verdedigen, en een andere speler op de SF te laten verdedigen...

Ik weet niet of dit zo gebeurd is, maar het lijkt me perfect mogelijk, zeker gezien de taktiek die hij koos...

de rest van de post heb ik zo niet goed geconcentreerd kunnen lezen, maar misschien is er wel een verklaring voor alle frustratie. Als het deel geluk het logische overtreft, mag je zeker zijn in dit soort spellen, dat je ergens iets mist...

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
6831.442 in reply to 6831.441
Date: 12/16/2010 3:45:28 PM
Overall Posts Rated:
22
pfff...ik was te laat voor de orders van een oefenwedstrijd door te geven (wie geeft er nu een oefenwedstrijd om half 12? :p)

Resultaat:
1) mijn 2 beste spelers hebben meer dan 100 minuten gespeeld deze week.
(waaronder ook een U21-speler...dus een drop in GS is te verwachten ).

2) mijn beloftevolle trainee heeft maar 41 minuten gespeeld deze week, dus waarschijnlijk te weinig voor een pop.
3) mijn nieuwe aankoop, dat normaal een hele wedstrijd zou spelen (zodat ik zijn GS zou kunnen regelen) heeft maar 6 minuten gespeeld deze week.

...en de play-offs komen eraan

Er is wel 1 ding positief ding: ik kan TIE spelen voor de rest van mijn matchen, want ik ben zeker al geplaatst voor de play-offs.

This Post:
00
6831.443 in reply to 6831.441
Date: 12/17/2010 7:12:42 AM
Overall Posts Rated:
471471
mailt de NT coach van engeland me vorige week voor een oefenmatch deze week. heb hem op woensdag ochtend uitgedaagt. hij heeft sinds woensdag minstens 2 maal ingelogd, maar heeft het scrimmage voorstel NOG ALTIJD NIET aanvaard...

het is te hopen dat ie het toch vandaag gaat aanvaarden. heb hem gisteren een rappel gestuurd om te vragen zijn voorgesteld match te aanvaarden...

Revo

From: sum_41
This Post:
00
6831.444 in reply to 6831.11
Date: 12/24/2010 5:23:40 AM
Overall Posts Rated:
33
I lose the cup after an overtime with my two bests outside defender injuried (on a 1-3-1 ... thx Joe ^^).

I think that in fact I'm the best team in Belgium because I've won against Sonics without Obira and I lose in Overtime against Joe without Isern and Machado during the game ^^

(it's ironic for sur ;) )

From: ppmmp

This Post:
00
6831.445 in reply to 6831.444
Date: 12/24/2010 6:04:24 AM
Obira Dragons
II.1
Overall Posts Rated:
3737
Second Team:
Obira Dragons II
You are great...you have a great team...
In fact you have been my teacher with Tanguy and Quint....
We fear the suns... My players don't sleep anymore....Play offs .... our nightmare ?

Greetings and congrats to Joe and Sum

Advertisement