Är ju en riktigt stor ploj all-star matchen. Om man väljer att spela sina "stjärnor" från start i alla seriematcher på rätt position ska du nog se att du får med dem i all-star. Om man istället tänker träning och kör dem på fel position och medan du är kvar i cupen endast kör dem som starter eller backup i en match så ska du se att de inte är med i all-star. Kan jag konstatera från min serie där mina spelare är klart bättre än merparten av spelarna i min serie men ändå har man tidigare säsonger sett spelare med 3-5k i lön ta både starter och backup platserna före mina spelare med runt 10k i lön.
Denna säsong är dock en stor skillnad då jag har starters på alla outside spelarna. Förklaringen till detta är att jag mött så dåligt lag i cupen att jag inte kört med mina första uppställning där. Enda spelaren som kom med förra säsongen är däremot inte med och min bästa shooting guard platsar inte heller. Men all-star är stor plojgrej och vet inte om man ska gilla den eller inte. Hade hellre haft en ligamatch då