BuzzerBeater Forums

BB België > U21 National Team Debate Thread

U21 National Team Debate Thread (thread closed)

Set priority
Show messages by
From: -Archie-

This Post:
00
44235.44 in reply to 44235.41
Date: 8/31/2008 1:09:57 PM
Overall Posts Rated:
00
ik vond zijn speech en zijn tussenkomst in de debatten terzake, overwogen en zoals ik van een serieuze manager-U21-kandidaat verwachtte! ... en ik zoek tevergeefs naar wat info en inzichten van de opvolger...

Maar blijkbaar kende hij de regels niet. Of het nu spijtig is of niet, maakt weinig uit. Je moet spelen volgens de regels die er zijn. In hattrick is het bijvoorbeeld ook verboden om mensen aan te moedigen om te stemmen voor hem en daar krijgt de "schuldige" zelfs een definitieve ban ipv enkel zijn U20/NT plaats te moeten afstaan.

Spijtig dat er nu een niet-actieve manager zich met de zaken moet bemoeien, hopelijk heeft hij het wel volgens de regels gespeeld en zal hij zich van hem laten horen.

This Post:
00
44235.45 in reply to 44235.43
Date: 8/31/2008 1:14:40 PM
Overall Posts Rated:
00
Welke regel is dat overtreden? Want ik heb nog altijd geen uitleg gelezen. Als het echt zo is dat de nieuwe U21 manager er niks van kent dan had ik beter mijn speler niet opgegeven. Want als er geen resultaten zijn dan loop ik nog altijd het risico om mijn speler geblesseerd te zien uitvallen. Zomaar voor niets.

Als er resultaten zouden komen dan zou ik met alle plezier mijn speler afstaan. We zullen wel zien.

This Post:
00
44235.46 in reply to 44235.45
Date: 8/31/2008 1:58:00 PM
Overall Posts Rated:
9696
geen paniek, aanvankelijk had BB voorzien om een deel van het loon terug te betalen aan de managers van de NT spelers, maar aangezien ze dat niet doen hebben ze ook gekozen om de kwetsuren tijdens NT wedstrijden niet blijvend te maken. Dit wil zeggen dat (voorlopig) een speler die tijdens een Nt wedstrijd gekwetst raakt, zal gekwetst blijven tot de wedstrijd afloopt, en van zodra de wedstrijd afgelopen is zal hij weer kunnen spelen.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
44235.47 in reply to 44235.43
Date: 8/31/2008 2:16:56 PM
Estrellas Absurdas
III.2
Overall Posts Rated:
4343
Second Team:
Almost Innocents
zeker en vast altijd nuttig om de regels nogmaals na te lezen... en liefst meermaals...want telkens leert men bij!

en ik moet erkennen dat ik 'spammen' eigenlijk altijd voordien interpreteerde als het algemeen aanschrijven van derden, 'vreemden'... en niet bv een 4-tal vrienden vragen om steun...

ik moet dus toegeven dat ik grandioos zou gebuisd zijn voor een GM-examen!

*voelt zich wat blond*

This Post:
00
44235.48 in reply to 44235.47
Date: 8/31/2008 2:38:51 PM
Overall Posts Rated:
9696
geen reden om u wat blond te voelen.

ondanks het feit dat sommigen misschien gelezen hebben wat sum_41 geschreven heeft, wil dit niet zeggen dat het de waarheid is.
Er is een reden waarom een GM het bericht verwijderd heeft.

Ik ga geen exacte getallen geven, maar de reden van ontzetting uit zijn functie was weldegelijk spam.
Het aanschrijven van vrienden wordt niet direct als spam bekeken, ook al is het in principe ook verboden. Je kan immers claimen dat het allemaal je vrienden zijn. We kennen iedereen in het spel immers van hier of daar...
Maar als je enkel je echte vrienden aanschrijft, denk ik niet dat iemand zal klagen over spam, indien dat wel gebeurt is er toch iets mis denk ik dan.

Als niet GM kan ik ook enkel zeggen dat het mij ook spijt. Ik heb heus wel gezien dat sum_41 weldegelijk veel werk verzet heeft, en ik wacht ook bang af wat er nu zal gebeuren met onze jeugdploeg.
Maar als GM zijnde kan ik enkel bevestigen dat er correct gehandeld is. Zou sum_41 niet hebben gespamd was er een kans dat hij niet eens zijn talenten kon laten zien, dus zou het niet eerlijk zijn dit te laten gebeuren. Ook naar volgende verkiezingen toe moeten we eenvormig zijn. Als we nu spam toestaan, moeten we dat in de toekomst ook, en kunnen we geen lijn meer trekken. We hopen dat het met deze ene keer duidelijk is en dat niemand het meer probeert. Jammer genoeg is er hier of daar altijd wel iemand die zijn kans waagt, maar als dit dan het gevolg is vind ik dat er dan ook vrede mee genomen moet worden.
Vergeet niet dat door deze oneerlijke concurrentie sum_41 nu mogelijk een voorsprong bereikt heeft voor toekomstige verkiezingen, doordat hij oneerlijk toch de kans kreeg te tonen wat hij waard is. In functie van GM zijnde vind ik dit eigenlijk dus nog een vrij milde straf... Maar gedane zaken nemen geen keer, dus we hopen dat iedereen begrijpt waarom dit is gebeurt.

Ik zal zodadelijk in het Engels nog een officiële uitleg geven voor de vervanging, zodat iedereen het hopelijk kan lezen en begrijpen.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
From: sum_41
This Post:
00
44235.49 in reply to 44235.47
Date: 8/31/2008 2:40:28 PM
Overall Posts Rated:
33
Je vais reposter mes excuses et si elles sont à nouveau supprimées attendez vous a des nouvelles de la part du tribunal pour "non respect de la liberté de paroles".

J'ai été démis de mes fonctions car j'ai envoyer 3-4 BB-mail pour ma campagne se qui est assimilé à du spam, je m'excuse pour le fait de mettre ainsi au pouvoir quelqu'un de totalement inexpérimenté.

Ik ben niet de manager van de U-21 ploeg want ik heb 3-4 BB-mail gestuurd om stemmen te gekrijgen. Ze zeggen dat het "Spam" is. Sorry want nu de manager is iemand zonder ervaring.

I'm not the manager of the U-21 anymore because I sent 3-4 BB-mail for the elections. I'm sorry because now the manager of the U-21 is without any experience.

Sum_41

This Post:
00
44235.50 in reply to 44235.48
Date: 8/31/2008 2:42:59 PM
Overall Posts Rated:
9696
Official note about the replacement for our U21 manager.

sum_41 was replaced with the runner up from the elections for U21-manager.

The official charges for this to happen was:
spam was reported, and after investigation it was decided that the penalty for spam (removal from election) was apropriate.

Since the election already ended, the runner up was selected as new U21-manager.

From: davy-vk

This Post:
00
44235.51 in reply to 44235.49
Date: 8/31/2008 2:50:11 PM
Overall Posts Rated:
11
als de GM's zo'n beslissing nemen moet daar een gegronde reden voor zijn...

Ik vind het positief dat hier een duidelijke lijn getrokken wordt over wat wel en niet kan.
Natuurlijk is dit jammer voor jouw en al het werk dat je er reeds ingestoken hebt.
Maar langs de andere kant zijn de regels er voor iedereen.

hopelijk denk je nu nog aan ons belgenlandje en speel je al je verkregen informatie door naar onze nieuwe coach. Aan hem om te beslissen wat hij doet met de gekregen info.

From: Laur3ns
This Post:
00
44235.52 in reply to 44235.1
Date: 8/31/2008 3:08:58 PM
Overall Posts Rated:
33
Ligt het aan mij, of is die nieuwe U21 coach wel geschikt?
Het feit dat hij maar 9 spelers in zijn ploeg heeft zitten en dus geen back-up bij blessures heeft, weet ik niet echt of hij wel genoeg weet over BB om U21-coach te zijn?...

From: davy-vk

This Post:
00
44235.53 in reply to 44235.52
Date: 8/31/2008 3:16:54 PM
Overall Posts Rated:
11
normaal gezien zal deze niet geschikt zijn, maar wie weet mits wat begeleiding kan hij er nog het beste van maken

This Post:
00
44235.54 in reply to 44235.52
Date: 8/31/2008 3:23:19 PM
Overall Posts Rated:
00
Ligt het aan mij, of is die nieuwe U21 coach wel geschikt?
Het feit dat hij maar 9 spelers in zijn ploeg heeft zitten en dus geen back-up bij blessures heeft, weet ik niet echt of hij wel genoeg weet over BB om U21-coach te zijn?...

Hij heeft wel al 5 keer gewonnen :p!

Hij is mss niet "geschikt" maar kreeg wel het meest aantal stemmen. Regels zijn er om te volgen en als de eerste ongeldige verkiezingen heeft afgelegd is het aan de tweede. We kunnen er nu enkel het best van maken & hem helpen. We kunnen hem ook laten doen, maar dan komt er mss niks van in huis :S.

Advertisement