BuzzerBeater Forums

BB België > klaagmuur

klaagmuur

Set priority
Show messages by
This Post:
00
6831.446 in reply to 6831.445
Date: 12/24/2010 6:34:26 AM
Overall Posts Rated:
9696
yes it has been said before that for winning the cup, a share of luck is needed.

injuries can hit any team, and unfortunatly it can, and will cost titles.

on the other hand, Joe's team is ranked No1 in Belgium, and that's for a reason too...

Unless I can see both teams'players and line-ups along with the tactics, it is impossible to judge which team was more likely to win the cup, as often the slight differences lurk in dark corners and are overlooked by many managers here in BB.
When a game is this close, when teams are so close,... well, it's hard for an outsider to comment on which should or shouldn't have won.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
From: ppmmp
This Post:
00
6831.448 in reply to 6831.447
Date: 12/25/2010 6:32:10 PM
Obira Dragons
II.1
Overall Posts Rated:
3737
Second Team:
Obira Dragons II
I lose HCA for the play-offs in the last second of the match.
I think I didn't deserve this defeat !

BBBL is killing me...sometimes.
Shit happens ....just like in real life.

From: sum_41

This Post:
00
6831.449 in reply to 6831.448
Date: 12/26/2010 5:37:39 AM
Overall Posts Rated:
33
Look the cup's final ... it's my karma who's come back :D

From: Baseman
This Post:
00
6831.450 in reply to 6831.449
Date: 2/22/2011 12:05:39 PM
Overall Posts Rated:
11
Ik klaag omdat de transferprijzen zo laag zijn...
Is er crisis of is er daar een andere reden voor?

From: ppmmp

This Post:
00
6831.451 in reply to 6831.450
Date: 2/22/2011 4:10:07 PM
Obira Dragons
II.1
Overall Posts Rated:
3737
Second Team:
Obira Dragons II
Je krijgt minder...maar je betaalt ook minder.

Het is natuurlijk jammer dat spelers zo weinig opbrengen na lange, en degelijke training.
Het telt echter voor iedereen.

ps. Als er meer spelers van hetzelfde type komen worden die vanzelf goedkoper.
Een zeldzame speler daarentegen....

Groetjes...

This Post:
00
6831.452 in reply to 6831.450
Date: 2/23/2011 8:57:56 AM
Overall Posts Rated:
471471
op de prijzen zijn een tijd lang gedrukt geweest.

enerzijds komt het door de loons verhoging die er een 2 tal seizoenen geleden heeft plaatsgevonden. plots moest iedereen spelers wegdoen, omdat ze het financieel niet hun hele team konden houden, waardoor de prijzen volledig ineengestuikt zijn.

En, je moet weten dat eender welke speler met meer dan 10k die failliet gaat bij een bot, op de TL komt. Dat houdt dus in dat er vele spelers zijn met dezelfde skills, en dus kijken mensen naar nu naar hun nationaliteit ( een speler uit luxembourg kan sneller tot hun NT behoren dan eentje uit italie), naar hun lengte, ... en meesten zijn ook meer kieskeurig geworden.

Als je veel spelers met vergelijkbare skills hebt, koop je degene die het meeste aan jou eisen voldoet alsook degene waar je het minste voor zal moeten betalen...

vroeger betaalde je voor het kopen van een IS 12 ID 12 RB 12 SB 8 Centre al gauw 2M. Nu kan je die krijgen voor 1M...

je moet, zoals ppmmp zegt, spelers trainen zodat ze net dat ietjes meer hebben. een extra specialiteit, hebben ( vb een C met IS ID RB 14 SB 10 met dan nog JS 10 JR 9 ofzo). Ook een deftige SF is nog altijd veel geld waart, maar SF's trainen blijft dan ook een moeilijke zaak voor de top teams...

Inkomsten moeten nu vooral komen van je stadion, niet van het verkopen van spelers, zoals het vroeger bij sommige teams het geval was.

This Post:
00
6831.453 in reply to 6831.452
Date: 2/23/2011 11:35:28 AM
Overall Posts Rated:
9696
spelers moeten wel iets meer dan 10k loon hebben om als Free Agent opgepikt te worden.
In het begin was dit idd 10k, tegenwoordig denk ik dat het eerder naar de 40k zal gaan. Dit is natuurlijk geen vaste waarde, want het wordt op basis van skills bepaald, dus Sfs zullen aan een lagr loon Free Agent worden terwijl Cs wss een hoger loon nodig hebben.

voor een 4x 12 C betaalde je vroeger zelfs 3 tot 4 M ipv 2M. het hangt ervan af wat je onder vroeger verstaat.

en het geld is altijd al van de stadions moeten komen, training heeft in verhouding nooit zoveel opgebracht.\
Volgens mij is dat trouwens de reden van mijn goede start in BB, en de reden waarom ik wel, onmiddellijk doorgestoten ben naar de BBBL, terwijl teams die gelijk met mij zijn begonnen pas onlangs in de BBBL geraakt zijn, of reeds lang eruit gekieperd werden. Ik heb me nooit gefocust op training, maar heb wel snel mijn stadion uitgebreid...
Ondanks het feit dat ik nu in II zit, had ik als ik wou wel nog steeds in BBBL meegedraaid, en ook nu kan ik me perfct de nodige spelers kopen om er terug in te raken en te blijven.
Ondertussen zijn er wel al vele Belgen die hun stadion ook voldoende uitgebreid hebben, dus na verloop van tijd zal mijn voordeel daar wegvallen, zeker omdat ik niet meer in de hoogste klasse speel en dus zo wel vrij veel geld verlies. (geschat 250k verlies per week t.o.v. BBBL, maar mogelijk meer!)

BB is dus nog steeds, net zoals het altijd geweest is: spelers zijn meer waard op het veld, dan op de TL. Waardoor trainen dus niet op de eerste plaats staat op de lijst met beste investeringen.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
6831.454 in reply to 6831.450
Date: 2/26/2011 10:57:37 AM
Overall Posts Rated:
00
ik klaag omdat er zo weinig teams in een competitie zitten.En met deze playoff mode . ik sta nu 7 in macht en ben beter als de 5de in kracht maar ik maak heb wel een grote kans om te degraderen en hij niet .
ik pleit voor meer teams in een competitie of een andere playoff mode.

mvg lutherius

This Post:
00
6831.455 in reply to 6831.454
Date: 2/26/2011 11:54:40 AM
Overall Posts Rated:
9696
ik snap het denk ik niet helemaal zo goed....

je wil meer teams? maar je klaagt omdat je kans hebt te degraderen...

volgens mij wordt de kans dat je moet degraderen net groter wanneer er meer teams zijn...

Andere play-off modes zouden in theorie mogelijk zijn, maar in praktijk komt het er meestal op neer dat het dan langer duurt, wat minder interessant is voor degenen die de Play-offs niet halen.
Misschien kan je iets concreter zijn, en een voorstel geven van welke play-offs je dan zou willen zien.

This Post:
00
6831.456 in reply to 6831.454
Date: 2/26/2011 6:49:39 PM
Overall Posts Rated:
471471
ik klaag omdat er zo weinig teams in een competitie zitten.En met deze playoff mode . ik sta nu 7 in macht en ben beter als de 5de in kracht maar ik maak heb wel een grote kans om te degraderen en hij niet .
ik pleit voor meer teams in een competitie of een andere playoff mode.

mvg lutherius

lol,

jij gaat heus niet degraderen naar div V.

bij een bot clean-up, blijf je gewoon in de IV zitten normaal. Ve div zijn enkel bots.

Revo

Advertisement