Det är ju gött då kan du ju kamma dig och skaffa ett välbetalt jobb sedan ;)
Vad exjobbar du med ?
Vette tusan om lärare är ett välbetalt jobb, men det är något jag tycker är kul. Ex-jobbet handlar om vad eleverna tycker om elevinflytande och sen ska jag jämföra det i ämnena SO och HK. Just dessa ämnen är de jag är utbildad i.
Tack för analysen...jag tycker det här är rörigt, jag har inte tagit mig tiden att "förstå" spelet, så det blir lite "hipp som happ".
Måste få mer pengar i kassan så man slipper lira med spelare som man fick när laget skapades.
Jag håller med om att det var rörigt till en början, i jämförelse med HT! Jag tycker det fortfarande är rörigt, men nu har jag iaf lite mer koll. Mest tack vara Jannes uppoffrande för mig. Tack Janne!!
Kan tänka mig att de kanske inte rikigt håller måttet? I mitt lag har jag faktiskt kvar en spelare som jag fick med laget samt tre spelare som jag draftat. Orginal spelaren har senaste säsongen inte fått lira som ordinarie, men helt okej som reserv. Det kanske dina spelare fungerar som? Dvs reserv, men inte det där riktiga "spetsen"?
Men jag räknar med en säsong till så här sedan kränga 2 TOs och skaffa lite bättre starters. Så om 2 säsonger är jag uppe i nästa serie...typ...kanske om en om jag lyckas hänga i nästa i toppen och om jag blir av med ett lag i min serie.
Jag tycker man inte alls får speciellt mycket för sina spelare man säljer, iofs behöver man inte heller betala så mycket för de man köper in. Om man bara ger sig tid att titta till BBs röriga transfer! Sitter själv och försöker hitta nåt till TOs inför min outside-träning.
Klanten som vinner min konf lyckades ju "missa" att gå upp förra säsongen trots att han har ett urjävla överlägset lag. Jag vann ju iofs mot han häromdagen, jag rättar mig han har en väldigt bra spelare, så skall det vara.
Om man inte ger sig själv rätt förutsättningar inför slutspelet kan allt hända. Själv försöker jag ge mig all den fördel som finns inför stundande slutspel. Borde ha maxad stämning samt hemmaplansfördel.