Så orättvist vet jag inte om jag tycker den vinsten är.
PÅstog aldroig att det var en jättechock, men jag anser helt klart att jag skulle vinna flest matcher om det simulerades säg hundra stycken med samma förutsättnigar.
Jag har trots allt nästan 300k mer i laglöner än vad ni har i ECC.
Lönen är ju i sig ointressant. Det är så klart lättare att prestera bra betyg med höga löner, men det är lagdelsbetyg, taktik, inställning och lite slump som avgör matcher.
Betygen är rätt så jämna om man ser dom som ett snitt. Förutom mitt OD som ju sticker ut en bit. Taktikerna är inget konstigt i mitt tycke heller.
Tror det mesta gick ganska mycket enligt statsen. förutom att jag borde ha fått mer returer (och möjligen sat något skott extra). Det höga tempot från bda lagen gynnar l(statistikt sett) aget som är bättre på returer samt har högre inställning.
Du kan nog ha vunnit om du inte gissade fel med GDP tom.
Ja, det hade s klart ökat mina odds ytterligare, men min erfarnhet är att det precis som det står i reglerna bara ger en mindre effekt. Jag kan ha fel där dock.
Blockarna kommer kanske som nå nytt för dig nu, men dom som spelat mot oss nu ett tag kan nog stämma in i att de är nå man får stå ut med om man möter oss.
Nej, dom var jag med på.