Wel leuk dat hier toch een redelijk aantal managers voor de underdogs zijn (understatement). Pacers hebben ook veel fans hier, maar die gaan echte kanshebbers worden. Top dat ze Scola en CJ Watson erbij hebben gekregen, zeer goede backups waardoor de 2nd unit ook echt sterk is. Alleen nog hopen dat Granger in enige mate zijn vorm terug krijgt voor wat floor stretching, en dan wordt het echt leuk!
Ik zelf zal de Warriors wat meer gaan volgen, Iggy erbij en Bogut schijnbaar echt gezond. Heel leuk dynamisch team om te zien. De Nets ben ik ook wel benieuwd naar, bij elkaar geraapt zooitje veterans, ben benieuwd hoe dat zal gaan met coach Kidd achter het stuur. Ben ook benieuwd of de TWolves het nog een beetje degelijk gaan doen, die hebben nu ook wel een leuk team met Rubio/Love en dan KevMart voor de spacing. En.... the return of Rose! Hij schijnt z'n jumper nog verder te hebben ontwikkelt zodat de defense verder naar hem toe moet komen, zodat hij en z'n teammates weer meer ruimte in de paint krijgen.
Genoeg interessants in ieder geval, ik ga weer m'n League Pass bestellen!