Jo jag blir kvar,,, skönt att man la sig i sista matchen för o få aktiva lag till PO
Ja det suger men som sagt är vi mycket glada att ha dig kvar...
Sjukt att du vinner... inget ont om dig Mannen men visst fan borde dom göra biförmågor mer betydelsefulla, visas ju inte minst i våran match. Vi är jämna men jag är sjukt mkt bättre i passing/handling, till ingen nytta. Wiiiiiiiiiiii
Jag håller med dig om att du borde vinna men jag tycker inte biförmågorna är helt värdelösa. Dina guards har mycket bättre handling passing än mina vilket gör att jag tappar 7 bollar mot dina 0 där, det är ganska stor betydelse och syns tydligt i matchrapporten i offensive flow. Jag är dock säker på att mina PF/C har betydligt mycket bättre handling/passing än dina och där vinner jag med 0-7 i turnovers. Här går dessa förmågor dock inte in i matchrapporten vilket bidrar till den till synes stora skillnaden.
Sedan kan vi se på machup ration att du hade över 50% på alla dina skott utom de som dina PF tog, till skillnad mot mig där bara SG och PF hade det. Detta kan ju bero på att dina killar är bättre scorers/defenders har mer rutin eller så är det helt enkelt så att de får bättre lägen pga passningarna.
Bara lite funderingar...