ennen peli-intoa pystyi korottamaan bbb:n myötä jopa 19-20 tasolle. tiistaina on peli, keskiviikkona peli ja torstaina peli.
peli-into noin 14 tiistaina johtuen aiemman kierrosten bbb otteluista. Nykyään maksimi on noin 13,1 ottelupäivänä. Kun tiistaina vetää rennon niin peli-into on noin 17,55 ja keskiviikkona pelataan 15,47 rennolla pelillä, jolloin into nousee noin 19,28. torstaina rento 16,62 ja peli-into on noin 20,64. Seuraavana päivänä peli-into on 17,51 (peli-innon lasku 3,13 tasoa). Voidaan käytä tödennäköisesti jopa 20 (21?) edellyttäen 3 päivää peräkkäin rentoja jo muuten korkealla peli-innola.
Itse tekemäni laskuri ei ole täydellinen, mutta se toimii hyvin, kun peli-into on 3-14. Vain pieniä heittoja on ollut. Tuskin se niin kamalasti heittää myös ylemmillä tasoilla. Eräs mielenkiintoinen asia on, että kuinka paljon peli-into laskee, kun pelataan täydellä höyryllä. Se ei laske ihan puolta, koska 5,5 (neutraali peli-into) pelataan täys, niin se on jo seuraavana päivävä 3. Jos se olis puolet, niin into laskis 2,75 eikä peli-into nouse 0,25 tasoo päivässä. Olen itse sen kokenut, kun peli-intoni oli noin 1,3 pari kautta sitten.