BuzzerBeater Forums

BB Nederland > non BB - NBA

non BB - NBA (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
215673.458 in reply to 215673.457
Date: 9/25/2013 1:20:52 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Eerst maar eens zien of hij weer constant het voordeel van de fluit krijgt als hij zichzelf tegen verdedigers aan gooit... Rose is een speler die vooral op zijn atletisch vermogen vertrouwt, vaak zijn dat spelers die meer moeite hebben hun niveau te halen na een kruisband blessure. Desondanks wordt het hoog tijd dat ze weer beginnen, staat de tv hier weer de hele dag op NBA

This Post:
00
215673.459 in reply to 215673.458
Date: 9/25/2013 5:20:39 PM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14031403
Voordeel van de fluit? Ik vind dat bij Rose nog wel meevallen, die krijgt 6 FT's per game, dat is lang niet zoveel als andere sterren die er tot 10 per game krijgen. Het is ook minder dan Westbrook (7 per game) die heel vergelijkbaar speelt. Maar ik deel wel je zorgen over het herstel van een atletische speler na zo'n blessure.

This Post:
00
215673.461 in reply to 215673.460
Date: 9/29/2013 12:42:37 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
530530
Second Team:
The Milk
Indy wordt teveel gehyped. Ze zijn een goed team maar missen een echte topper wat mij betreft. En OKC op 7 is absurd.

OKC won de western conference en ging alleen ten onder door een blessure bij Westbrook. Ze zijn iets slechter geworden door 't vertrek van Martin maar tegelijkertijd zijn al deze jonge spelers weer een jaartje ouder. Ibaka, Durant en Westbrook zijn allemaal nog onder de 25 jaar volgens mij en Reggie Jackson maakte goed gebruik van zijn kansen later in het seizoen.

OKC eindigt weer boven de clippers en boven de rockets. Enkel de Spurs hebben wel beween dat ze een altijd goed regular season team hebben. En met een Kahwi Leonard die zich ontwikkeld en Parker en Duncan die goed blijven geloof ik wel dat zij weer om de #1 seed zullen strijden.

Clippers zijn te inconsistent en Rockets pas net bij elkaar.

Maar heb wel echt zin in:

1: OKC te zien om te zien of Jackson of Lamb iets kan klaarspelen
2: Rockets combinatie van Harden en Dwight te zien
3: Golden State te bekijken of ze naar de top kunnen komen
4: De return van Rose.

Laat het maar beginnen

Crunchy! If you eat fast enough
This Post:
00
215673.463 in reply to 215673.461
Date: 9/29/2013 3:19:08 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
Te veel gehyped? Just wait and see! Als één ploeg teveel gehyped wordt momenteel is het Brooklyn. Ze zijn te oud en hebben vooral individuele reputaties, eerst maar eens zien dat ze samen kunnen spelen in de aanval, dat ze ook verdedigen en dat ze fit blijven. Zijn al 3 zeer betwistbare punten.

This Post:
00
215673.464 in reply to 215673.463
Date: 9/29/2013 3:38:00 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
530530
Second Team:
The Milk
Tja ze hebben een goed team en zichzelf met goede spelers versterkt. Maar de #2 van de NBA? Nee ik vermoed gewoon weer een team dat goed meestrijd, een seed tussen de #3 en #6 haalt en tot de halve of hele finale van de conference finals komt.

This Post:
00
215673.465 in reply to 215673.464
Date: 9/29/2013 4:56:23 PM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
476476
Second Team:
De Grote Spelers
De beste verdediging in de NBA, met een veel sterkere bank dan vorig jaar. Miami had 7 wedstrijden nodig en is m.i. minder geworden. George, Hibbert en Stephenson worden alleen maar beter. Tuurlijk zijn er punten ter verbetering, maar dat kan ik voor elk team wel zeggen. OKC is Durant, maar zolang Perkins niet met amnesty wordt weggedaan komen ze inside kwalitatief tekort. Ze hebben geen spelers een low-post game, zelfde probleem als LAC, hoewel Blake dat nog wel zou kunnen leren.

This Post:
00
215673.466 in reply to 215673.465
Date: 9/29/2013 5:16:02 PM
Cruesli
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
530530
Second Team:
The Milk
Naast Durant heeft OKC natuurlijk ook Westbrook die ik beter inschat dan welke speler van de Pacers dan ook. En Ibaka is hopelijk ook nog verder gegroeit. De Pacers hebben denk ik wel een breder team.

Amnesty van Perkins zou overigens ook niet zorgen dat ze inside kwalitatief wel sterk genoeg zijn. Want voor die prijs heb je niet zomaar een goede C op de markt en je zou ook nog goede spelers weg moeten doen als je via trade iemand wil binnenhalen. Mijn hoop is inside op groei bij Ibaka en hopelijk Thabeet, Orton of Adams. Maar dit blijft inderdaad een zorgenpunt (waarmee we nog steeds de #1 seed haalden en het jaar ervoor de finals.....dus ergens is het ook niet zo vreselijk slecht als beschreven wordt in de media).

Brooklyn gaat inderdaad tegenvallen. Weet niet of Kidd zo'n groep nu kan coachen. En net als Lakers vorig jaar lieten zien is wat sterren bij elkaar geen garantie voor succes.

This Post:
00
215673.467 in reply to 215673.466
Date: 9/29/2013 6:55:40 PM
Woodbridge Wreckers
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
14031403
Kidd is al jaren coach he ;) En voor veel dingen heeft hij ook z'n assistent coaches, dus ik verwacht niet dat hij een zwakke schakel zal zijn. Voor de rest zie ik Brooklyn wel als een sterk team, maar zeker niet als een favoriet. Die gasten bij ESPN zuigen trouwens de helft van de tijd maar wat uit hun duim hoor, dus niet teveel waarde aan hechten.

De top ligt dit jaar denk wel dichter bij elkaar. De Spurs worden niet echt minder, de Heat ook niet heel veel, maar de Pacers die worden wel weer sterker, de Bulls krijgen Rose weer terug dus die zitten ook aan de top, Brooklyn kan je ook zeker niet afschrijven met alle ervaring die ze daar hebben. De Thunder doen wel een klein stapje terug zonder Martin; Jackson en Lamb zijn leuke bankspelers die wel wat kunnen, maar ze zitten echt niet op hetzelfde niveau als Martin. Ze horen nog steeds bij de top, maar denk dat ze nu wel wat missen om echt een favoriet te zijn. De Warriors zullen ook interessant zijn, en de Clippers draaien ook lekker mee. Genoeg teams die voor wat opschudding kunnen zorgen in ieder geval, niets staat vast!

This Post:
00
215673.468 in reply to 215673.467
Date: 9/30/2013 3:35:37 AM
Overall Posts Rated:
327327
Als Jazz fan heb ik D-Will uiteraard redelijk goed leren kennen en als je het mij vraagt is hij vet overrated. Sloan maakte hem een succesvolle PG, en sinds zijn vertrek uit Utah heeft hij niet veel vooruitgang meer gemaakt wat vele wel in hem dachten te zien. Ook Joe Johnson is na zijn vertrek uit Atlanta ingezakt. Garnett en Pierce hebben bewezen kwaliteit te hebben, maar zijn oud. Garnett heeft bewezen te kunnen schakelen bij overgang naar een nieuw team, maar gaat dat Pierce lukken? Allemaal gasten die grote jongens of dé grote jongen waren bij hun team en nu moeten samenspelen. Het enige puntje waar ik wel altijd enthousiast van wordt bij Brooklyn is Lopez. Leuke speler.

Pacers op 2 vind ik ook te veel van het goede. Ik verwacht zeker wel dat ze in de top van het Oosten mee gaan draaien. Maar 2 overall...? Laat ze eerst maar eens zie hoe consistent ze zijn, de potentie is er in ieder geval.

OKC begrijp ik wel. Het zit erin voor ze om voor nummer 1 te gaan in het westen, maar het is op dit moment heel lastig op een top10 te maken met alle big time changes van het moment. En Westbrook moet eerst laten zien helemaal terug te zijn van zijn blessure. OKC op 7 is te verklaren en onderbouwen.

Bucks op 26, haha, ik ga er niet teveel over zeggen. Hoe laag staan mijn Jazz? Die gaan ook een loss-rijk seizoen tegemoet. Ach, de jonge jongens gaan ten minste speeltijd krijgen en wie weet is het met het oog op de volgende draft

Advertisement