Hola a tots/es sóc en gerjo, si, ja sé que qui envia aquest missatge no sóc jo, és en axel_78, però veureu, he rebut un missatge del joc, dient que m'han fet fora, ja he reclamat per veure si puc tornar a entrar, però això és lo de menys, vale? No cal que sigui una peixeteria això ara...
DDD Com que no sé si podré tornar ( al menys, amb aquest equip ), m'agradaria que per no deixar-vos a l'estacada, que si algú s'oferis voluntari per continuar amb aquesta copa, que li ho digues a en axel, envie-ho'li NOMÉS si voleu organitzar vosaltres, ja que em fa el favor de dir-vos'ho, i no vull que se li ompli això de missatges, així, que si us oferiu organitzadors, digeu-l'hi, EN CASTELLÀ!!! Ell em dirà si algú vol fer-ho, i ja triaré jo, però sigueu consequents, és un compromís.
Al qui finalment triï, ja veure'm la manera de posar-nos en contacte, perquè li hauré d'explicar coses de la Copa, encara que en principi manaria ell, si es que jo no recuperes l'equip ( en aquest cas, al cap de 30 dies, ja me'n deixaran fer un altre ).
Salut i sort en els vostres partits