Kan bara hålla med tidigare kommentarer. Jan har precis den profil jag söker hos en spelare. Kan bli riktigt bra till slut. Tror du kan få mellan 600000:- och 1000000:- om du väljer att sälja han. Om du säljer och jag är vaken på transfern lär jag vara med och bjuda för övrigt.
Väljer du att träna han och gör det effektivt har du tveklöst en U21 landslagsman om 3 säsonger om inte tidigare. Eftersom han både kan tränas inside och outside så kan du ju enkelt lägga upp ett träningsschema baserat på vad du har för spelare i övrigt.
Mansoor och Hasse är inte värt att lägga ner kraft på. Hasse funkar väl hyggligt som backup på inside om du har tunn trupp och Mansoor som SF eller PF men ingen av dem är värt något på transfern och meningslösa att lägga träningstid på. Du kan köpa bättre spelare att träna för väldigt billig slant och antagligen också smartare köpa billig backup spelare och dumpa bägge två redan nu.
Om du inte redan är familjär med hur man ska träna så ta en titt på de tips jag gav för nästan två år sedan men fortfarande är lika aktuell i tråden
(78351.1)