BuzzerBeater Forums

BB Suomi > Maajoukkue

Maajoukkue (thread closed)

Set priority
Show messages by
This Post:
00
5324.469 in reply to 5324.468
Date: 8/11/2010 2:02:02 PM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Myönnän että pikkusen provosoin väkeä kärkevillä kommenteillani ja ei oikeasti edellisten valmentajien touhuissa mitää epäonnistumista ole ollut.
Ajatuksena oli lähinnä se että miksei nyt voida olla hyvällä fiiliksellä ja nauttia tiukoista karsinnoista ilman turhaa nipotusta?

Maajoukkue tekee hyvää jälkeä ja nyt pitäiskin "ME hengen" olla korkealla.

Kun noita edellis kausien matseja tarkastellaan niin sieltä löytyy mehukkaita voittoja kovemalla rankeilla olevista joukkueista,niistä olis pitänyt repiä kaikki ilo irti ja saada koko porukka innostumaan Mj:n tekemisistä.

Zafmanille: Vaikkei kaikista asioista olla samaa mieltä niin kun lueskelin tuota illalla/yöllä kirjoittamaa tekstiäni,viitatessani edelliskausien "murskatappioiden välttelyyn" olen kyllä anteeksi pyynnön velkaa. Anteeksi,välillä kannataisi miettiä loppuun asti ennen kun aukaisee suutaan!
Tämä on kyllä toimiva vinkki ihan kaikille....ja tämä ei ollut kenellekkään henkilökohtaisesti :)

From: hene10

To: ietu
This Post:
00
5324.470 in reply to 5324.468
Date: 8/11/2010 3:47:05 PM
no jos mietitään niin tuo lohko ei ole niin kauhean paha mitä on ollut viime vuosina.

Vaaliväittelypuusta ietun tekstistä lainattua koskien kyseistä lohkoa:

Kysyttiin jatkomahdollisuuksista, vastaus : "Jos totta puhutaan niin minimaaliset, en pidä oikeastaan edes mahdollisena..."

Visiot muuttuneet?

This Post:
00
5324.471 in reply to 5324.470
Date: 8/11/2010 3:59:11 PM
Overall Posts Rated:
182182
Tämä on juuri se asennemuutos jota kaivattiin, ja nyt saatiin; mikään ei ole mahdotonta ja niukkiin tappioihin 'isoille' ei pitäisi olla tyytyväisiä (mieluummin sitten riskillä että voi tulla suuri tappio ja rumat lukemat). Ainakin itse taisin sanoa vaaliväittelyissä juuri samaa kuin mitä Porvoon Jarmokin eilen, mitä hän turhaan äsken meni pyytelemään anteeksi.

Last edited by D. Mirosavljevic at 8/11/2010 4:03:10 PM

!zazhigai!
This Post:
00
5324.472 in reply to 5324.471
Date: 8/11/2010 4:16:50 PM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Samoilla linjoilla Miro ollaan tässä asenne asiassa,mitä tuohon anteeksi pyytämiseen tulee,niin olihan se pikkusen turhan suorasti sanottu eikä tarkotuksena ollut ketään loukata,vaikka ajatus maailmat ei kohtaakkaan.

Mutta ei varmaan tule yllätyksenä että mä fanitan tuota henen linjaa,mun mielestä on hienoa että "annetaa liekin palaa kirkkaana loppuun asti" ei ainakaan jää lopussa mitään hampaan koloon :)

This Post:
00
5324.473 in reply to 5324.472
Date: 8/11/2010 4:35:00 PM
Overall Posts Rated:
182182
Palatakseni tuohon "hyvään neuvooni" johon et uskonut koskien varsinkin maajoukkueita, eli älä koskaan käytä 2-3 paikkaa ikinä jos et ole täysin ylivoimainen ottelussa, alla leikkaan vähän yksityisfederaation palstoilta, erään maailmanmestarikerhon omistaja kirjoitti pari päivää sitten (ja kaikki isot "gurut" siellä yhtyvät siis tähän näkemykseen)..

"...So now we've eliminated FCP and 2-3 what remains!!
No need to go base offense when PTB gives you better ratings (and I imagine performance).... Low post v Look inside is so neglible no-one can tell the difference (maybe some talk a better story than others)... that leaves Princeton, Motion (i'll include R&G in this tactic) and PTB with the choice of 3-2 or M2M (1-3-1 if you are feeling fruity!)
When are the other tactics going to be released!!!!!.."

Usko jo, älä sorru...!:)

Ja vielä loppusilaukseksi tuore esimerkki...(23427454)

!zazhigai!
This Post:
00
5324.474 in reply to 5324.473
Date: 8/11/2010 4:48:48 PM
Tuskin pomppu olisi tota kyllä miespakillakaan voittanut :-)

From: ietu

This Post:
00
5324.475 in reply to 5324.470
Date: 8/12/2010 2:49:09 AM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
siis silloin katsoin vain rankingeja ja onko sinun yksinoikeus muuttaa mieltään? kuitenkaan en tiennyt tuolloin millaisia pelaajia on tarjolla maajoukkueeseen ensi kaudella. itse olin laskenut että saksa olisi vienyt meidät ja liettua samoin, joten kun voitto tuli saksasta niin kaikki on auki nyt.

From: hene10

To: ietu
This Post:
00
5324.476 in reply to 5324.475
Date: 8/12/2010 2:57:22 AM
Mitä sä nyt höpötät? En minä mitään mieltäni ole muuttanut, minusta lohko näyttää edelleen vaikealta, niinkun silloin vaalipuussa mainitsin! Ja olethan sä nyt seurannut Maajoukkuetta useamman vuoden, ollen myös scouttina mukana, ni kai sulla nyt oli käsitys minkälaisen joukkueen saa kasattua?

Ja vaikka Saksa voitettiinkin, ei se poista sitä tosiasiaa, etteikö se ottelu olisi ollut ennakkoon "paha". Ehkä vaan kerrankin onnistuttiin...

This Post:
00
5324.477 in reply to 5324.476
Date: 8/12/2010 6:36:48 AM
Overall Posts Rated:
376376
Kauhee kitinä, kun manageri tekee hyvää tulosta. Isommat ovat varmaan katkeria, kun eivät itse ole joukkueen perässä. Keskustelun määrä on ainakin noussut toiseen potenssiin hyvien pelien ansiosta. Jotain hyvää siis tässäkin. Kaikki pointsi Henelle hyvistä taktiikka ja PELAAJA valinnoista.

Tällä hetkellä on aika tiukka tilanne lohkon järjessä
Saksa 4 1 +110 Liettua, Venäjä
Liettua 4 1 +83 Saksa, Suomi
Suomi 4 1 +67 Venäjä, Liettua
Belgia 3 2 +11 Bosnia, Ukraina

Ennakkoon vaikea sanoa, että mikä joukkue panostaa mihin otteluun, mutta kaiken järjen mukaan Belgia viä molemmat, Saksa viä Venäjää, kuten toivottavasti myös Suomi. Liettuan tilanne on täysin auki ja tosi vaikea sanoa, kuinka niiden käy. Saksalle hyvän korieron ansiosta riittää yks voitto aika varmasti jatkoon. Suomi - Liettua pelin voittaja on todenäköisesti toinen joka jatkaa. Säästeleekö Liettua jopa Saksa pelissä ja uskoo siihen, että kaata meidät riittävästi? Vai tuleeko Venäjä sekoittaan pakkaa täydellä höyryllä?

From: ietu

This Post:
00
5324.478 in reply to 5324.476
Date: 8/12/2010 6:39:26 AM
BcEsa
III.3
Overall Posts Rated:
371371
Second Team:
BcEsa II
no jospa nyt jätetään taas nämä pienet erimielisyydet taakse.

Kuitenkin ottelun tuloksena oli voitto, jota haettiin, vaikka ehkä joidenkin mielestä "väärä" mies nostettiin maajoukkueeseen, sinä teit omalla tavallasi, toiset olisivat tehneet toisella

Ja olen ollut pelkästään kahdella paikalla niitä pelaajia katselemassa, joten ei ole oikein tietoja noista isoista ukoista.

ja kyllä ottelu oli varmasti paha, sitä en myönnä, mutta tällä kertaa kaikki oli puolellamme ja saimme siitä ansaitun voiton =) Tästä on hyvä jatkaa seuraaviin otteluihin kun vielä on jatkopaikka käsien ulottuvissa.

This Post:
00
5324.479 in reply to 5324.477
Date: 8/12/2010 7:00:05 AM
Porvoon Jarmo
II.1
Overall Posts Rated:
789789
Ukrainallahan on kans vaan 2 tappiota, Malta ja Belgia jäljellä ja uskonkin Ukrainan hoitavan molemmat...tosin into on Ukrainalla aika alhaallakun viime pelissäkin oli luultavasti vain normaali joten Belgia matsista tulee aika tiukka.
En huomannut katsella ukrainan kori eroja mutta jännät viimeiset kierrokset on tulossa.

Advertisement