BuzzerBeater Forums

BB Nederland > Meeting in Apeldoorn

Meeting in Apeldoorn

Set priority
Show messages by
This Post:
00
254528.47 in reply to 254528.11
Date: 3/8/2014 7:50:56 AM
Overall Posts Rated:
284284
Voor de mensen die vandaag nog iets willen gaan doen... Meeting in Apeldoorn..

So far met 3 man ;)

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
11
254528.48 in reply to 254528.47
Date: 3/8/2014 8:30:00 AM
Talentinho
DBA Pro A
Overall Posts Rated:
481481
Second Team:
De Grote Spelers
Veel plezier!

This Post:
77
254528.49 in reply to 254528.48
Date: 3/8/2014 7:30:48 PM
Overall Posts Rated:
408408
Ik wil toch ff wat vertellen over de meeting in Apeldoorn,bij Maupster thuis.
Ik werd om half 2 opgehaald door TRF (Steven),en dan is het zo'n 1,5 uur rijden naar Apeldoorn.
Je zou denken het is ff aftasten in het begin,maar dat viel eigenlijk reuze mee,ik had trouwens ook niet anders verwacht:).Eerst ff voorstellen zo van ik ben Marc, alles goed , ja Oke mooi ,en rijden maar.
Er is ook geen moment van stilte gevallen in deze rit naar Apeldoorn,want we hadden genoeg te vertellen ,misschien ook wel omdat we allebei in klasse II.2 spelen,dus hele rit ging eigenlijk alleen maar over BB,en zijdelings wat kleine prive dingetjes die we hebben mee gemaakt .Dus door al die gesprekken waren we in no-time in Apeldoorn.Daar aangekomen kwam Maup al naar buiten want hij zag dat we zijn huis al voorbij waren gelopen,zij kennen elkaar al behoorlijk goed ,omdat ze allebei fervente supporters zijn van Ajax ,wat ik dan weer niet zo goed begrijp als PSVér,maarja je kan tenslotte niet alles hebben:)
Even wat voorstellen van mij kant ,en het ging allemaal heel gemoedelijk met een biertje erbij ,alsof we elkaar al jaren kennen.Ook natuurlijk veel gesproken over BB ,want we zijn alle 3 verslaafd aan het spel bleek al binnen een minuut 5,en natuurlijk ook over andere dingen ,want er is natuurlijk wel iets meer als alleen BB ,in het leven .
De tijd vloog om ,dus we begonnen wat honger te krijgen,wat overleg wat gaan we eten,en uiteindelijk maar wat Chinees gehaald ,maar voordat we daar naar toe gingen eerst ff naar de supermarkt om nog wat bier bij te halen,want dat is ook heel belangrijk:)Het eten was heerlijk en dat was ook het eerste moment dat er ineens een stuk minder werd gesproken,en daarna nog wat na borrelen ,en was het intussen zo 9 uur,en Steven moest ook nog werken vannacht,dus tijd om weer huiswaarts te keren.
Al met al een zeer geslaagde meeting,waar ik met veel plezier op terug kijk en we hebben al besloten dat het hier niet bij blijft,en dat er in de toekomst zeker weer wat gaat plaats vinden.En we hopen dan ook alle 3 dat er nog wat meer managers aanwezig zullen zijn,hoe meer zielen ,hoe meer vreugd zal ik maar zeggen !!

Tot slot, wil ik Steven bedanken dat hij mij heeft opgehaald en thuis gebracht,en Maup voor zijn gastvrijheid ...
Thanks Guys..

Last edited by primoss at 3/8/2014 7:37:09 PM

This Post:
00
254528.50 in reply to 254528.49
Date: 3/9/2014 7:13:26 AM
Overall Posts Rated:
284284
Het was idd een leuke dag gisteren. En zo te zien pak je de rams direct bij de horens. Dat is een primo aankoop ;)

Ben je op zoek naar een BB-Buddy die jou alle kneepjes van BB bijbrengt? Neem dan deel aan het Buddy-sytem. Pm mij voor meer info
This Post:
00
254528.51 in reply to 254528.50
Date: 3/9/2014 7:25:02 AM
Overall Posts Rated:
408408
Mwoahh,Ik vind eigenlijk vooral de naam heel mooi,Bruneteau doet me een beetje denken aan heel lang geleden.
Toen ik een jaar of 10 was,PSV moest toen voor de Europa cup spelen tegen Saint Ettienne,en daar had je ook een speler rond lopen met de naam Rocheteau,dat was trouwens wel een hele goeie speler...

* Daar liep in dat elftal ook nog ene Michel Platini rond,en nog wat grote namen uit het Franse nationaal elftal,zoals Alain Giresse ..

Last edited by primoss at 3/9/2014 7:30:56 AM