Tillbaks och tillbaks.. jag har aldrig varit iväg :-)
Jag har full respekt för din åsikt och det finns säkert många som delar den med dig.
Det jag inte hänger med på är det här med utveckla landslaget... Spelarna utvekclas inte något extra där och den som har en spelare i alndslaget får ingen bonus. Att spelarna är unga eller spelar ofta ihop har ingen inverkan. Så då kokas det ner till att något annat, nämligen att avgående kapten ska ägna 18 veckor åt att bygga laget åt tillträdande genom att gissa vad för taktik denne helst spelar. Det är så det är men det är så enormt dumt upplagt (hade jag vetat det i tid hade jag aldrig kandiderat).
Jag har tänkt gå igenom de spelare jag har listade och på ett bräde byta in de jag tror är de bästa. Men för landslagets del, om detta görs nu, om 3 veckor eller för 6 veckor sedan har i mina ögon akademisk betydelse. Entusiasmen har en nollställning mellan säsongerna så det ska ordna sig ändå.
Jag tror nästa FK får liite roligare då vi iaf nu har spelare som "har" något på egenskaperna. När jag skulle ta utt min trupp var det att gissa vilken av alla respectable som förhoppningsvis skulle få träning (och som sagt kostsamt att peta..).