geen reden om u wat blond te voelen.
ondanks het feit dat sommigen misschien gelezen hebben wat sum_41 geschreven heeft, wil dit niet zeggen dat het de waarheid is.
Er is een reden waarom een GM het bericht verwijderd heeft.
Ik ga geen exacte getallen geven, maar de reden van ontzetting uit zijn functie was weldegelijk spam.
Het aanschrijven van vrienden wordt niet direct als spam bekeken, ook al is het in principe ook verboden. Je kan immers claimen dat het allemaal je vrienden zijn. We kennen iedereen in het spel immers van hier of daar...
Maar als je enkel je echte vrienden aanschrijft, denk ik niet dat iemand zal klagen over spam, indien dat wel gebeurt is er toch iets mis denk ik dan.
Als niet GM kan ik ook enkel zeggen dat het mij ook spijt. Ik heb heus wel gezien dat sum_41 weldegelijk veel werk verzet heeft, en ik wacht ook bang af wat er nu zal gebeuren met onze jeugdploeg.
Maar als GM zijnde kan ik enkel bevestigen dat er correct gehandeld is. Zou sum_41 niet hebben gespamd was er een kans dat hij niet eens zijn talenten kon laten zien, dus zou het niet eerlijk zijn dit te laten gebeuren. Ook naar volgende verkiezingen toe moeten we eenvormig zijn. Als we nu spam toestaan, moeten we dat in de toekomst ook, en kunnen we geen lijn meer trekken. We hopen dat het met deze ene keer duidelijk is en dat niemand het meer probeert. Jammer genoeg is er hier of daar altijd wel iemand die zijn kans waagt, maar als dit dan het gevolg is vind ik dat er dan ook vrede mee genomen moet worden.
Vergeet niet dat door deze oneerlijke concurrentie sum_41 nu mogelijk een voorsprong bereikt heeft voor toekomstige verkiezingen, doordat hij oneerlijk toch de kans kreeg te tonen wat hij waard is. In functie van GM zijnde vind ik dit eigenlijk dus nog een vrij milde straf... Maar gedane zaken nemen geen keer, dus we hopen dat iedereen begrijpt waarom dit is gebeurt.
Ik zal zodadelijk in het Engels nog een officiële uitleg geven voor de vervanging, zodat iedereen het hopelijk kan lezen en begrijpen.
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.