blokken zou (volgens een BB) ook bijdragen tot de inside verdediging.
hoog blokken zorgt voor vlottere traniing van andere inside skills, rampzalig blokken zal de rest vrij sterk afremmen tot het blokken bijgebeend is.
en last but not least: ik heb meer dan eens een ploeg zien verliezen doordat het winnende shot op de buzzer geblokt werd. Ik hoop dit zelf nooit mee te moeten maken, maar ik win wel heel graag op die manier. Ik denk dat eender wie die 1 punt voorstaat, en een shot tegenkrijgt op de buzzer, waarbij zijn speler dit shot blokt zonder de fout te maken, ZEER tevreden is met de blokskill van zijn speler. ;)
In mijn ogen is blokken, net als FT iets wat zeer ondergewaardeerd is door de managers. Ik weet wel, beter andere zaken enzo.. en liever wat hoger elders zodat het niet op blokken of FT aankomt, maar hoe je het draait of keert, deze blijven toch verschil geven, en ik blijf erbij dat een goede all-round speler altijd beter blijft presteren dan een eenzijdige...
PS: Als je ziet hoeveel 'beesten' er ondertussen al in 1ste klasse zitten, en je beseft dat ik 2 of 3 ronden B3, plus weeral een bekerfinale weet te combineren, en dan nog als 2de geplaatste ploeg in 1ste klasse eindig vor de POs, ZONDER beest, dan kan ik niet anders dan blijven geloven in well-rounded spelers, want geluk BLIJVEN hebben.... ik dacht het niet. Ergens moet het toch inzitten, niet?
Last edited by Lord of Doom at 2/8/2009 2:00:08 PM
They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.