Men allt strul runt träningar och att man inte får reda på matchstatistiken däremot är två stora no-no
Håller med helt.
Egentligen i hela posten, bortsett kanske från att matchmotorn skulle vara realistisk... Man ser ganska många sjuka byten och oförklarliga coachtimeouter. Har spelat rätt många basketmatcher och jag kan inte minnas någon gång då coachen i slutsekunderna byter ut sina bästa spelare utan foulproblem mm eller börjar foula fast man ligger under med 20p. Finns många såna "fluke" situationer inlagda. Sen att det överhuvudtaget finns så många spelare över 2.20 kan jag tycka är lite orealistiskt också. Hade varit mer kul om det verkligen hade varit något superspeciellt att få fram en så lång junior. Längden borde också spela större roll vid träning. Hur många 1.85 killar kan egentligen dominera inside i basket? Likaså är det väl bara Magic som spelat PG och C i samma säsong, sånt är helt enkelt riktigt ovanligt i riktig basket.
...Dock är det överlägset det bästa internetspelet jag testat, man blir extra taggad på fredagar för att kolla träningen :)