Ik vind het een leuk plan en doe op termijn graag mee. Het probleem is dat ik op dit moment met pijn en moeite een eigen talent probeer te trainen. Hij heeft nogal vaak foutenlast en is mede daardoor lang niet optimaal getraind (Floris Tammens). Omdat het echter een zelf gedraafde speler is wil ik hem wel blijven trainen.
Het probleem is nu dat zolang hij geen starter is hij altijd nog minuten in de scrimmage zal moeten pakken. Hierdoor is geen ruimte voor een ander talent met prioriteit. Zodra Tammens starter is kan ik het andere talent als back-up gebruiken en op donderdag de resterende minuten laten behalen. Hiervoor is het wel handig als dit talent dan al back-up materiaal is. Wat toch zal betekenen dat ie minimaal 20 moet zijn denk ik. Maar zodra dat zo is train ik graag hun potentieel vol. Ik heb nu 2 buitenlandse NTers die hoog in hun potentieel zitten (waarvan 1 nu nog training ontvangt) maar zou die met de tijd graag inwisselen voor onze eigen NTers.
Lvl 6 of 7 trainer moet denk ik ook wel lukken al zijn absurde bedragen het volgens mij niet waard. Kunnen we ook aan de hand van potentieel nog naar kijken.
Qua training sta ik altijd open voor advies met betrekking van de richting die de speler op moet. Tegelijkertijd blijven individuele voorkeuren natuurlijk ook bestaan zoals 3pk aangeeft.
Crunchy! If you eat fast enough