8-2 nu, 9-2 imorgon! Det går riktigt bra för dig nu. Sedan är ju inte serien den starkaste men du gör det riktigt bra med ditt spelarmaterial, inte många säsonger kvar innan du tar satsningen till SBBL? Eller blir det hemtränat? Men höga nivåer på försvar va? :) 7-3 för mig, är riktigt nöjd än så länge, lyckligtvis är mina oförutsägbara fans det också. Förra veckan hade jag 4 bollar i tryggheten att mina stjärnspelare stannar, nu nere på 0,5. Men resten ser fintfint ut iaf. Ända plumpen denna säsong kom ju mot dig i en rätt så märklig coachning från min sida. Dessvärre tufft spelschema nu innan All-star men tar man 2 av 3 vinster blir det riktigt fint. 1 ska man väl lyckas ta i alla fall. Håller också på att skaffa en lvl 5 tränare med CE som specialitet så nu sätter träningen igång på riktigt också. Får se om man kan förädla mina 3 svenskar, Stjärnskär, Jonasson och Sköld. Troligtvis inte ;)
Skrev också ett långt inlägg förut om serien men blev utloggad när jag skickade, segt.. blir att skriva igen sen.