U21 - Velkommen til Sæson 12.
Så er undertegnede tilbage i sadlen som U21 træner og det blev til en smal med fin sejr over Sakartvelo i den første træningskamp med cifrene 97-95.
Jeg har glædet mig rigtig meget til at komme igang igen og jeg håber på, at skabe nogle gode resultater og samtidig holde lidt styr på udviklingen af talenterne i DK til gavn for vores landshold.
Faktisk ser det ikke helt dårligt ud med vores U21 mandskab. Vi har et par ret fornuftige spillere imellem, som jeg forventer skal bærer holdet i denne her sæson.
Men....Men....Men.....Power Forwards søges !!!!!!
Vi mangler virkelig en god Power Forward eller 2 til vores hold. Jeg har fundet 1 (min egen) som er nogenlunde. Det er ikke lykkedes mig at finde andre, så hvis i ligger inde med en PF på 21 år eller derunder med en løn på min. 15-20.000 så må i MEGET gerne sige til. Det samme gælder, hvis i støder tilfældigt ind i en på transferlisten eller andre steder.....Vi er hårdt presset på den plads.
U21 skal spille med om Europamesterskabet og det bliver bestemt ikke helt let.
Vi bliver kastet direkte for ulvene i kampen mod Italien på mandag. De er p.t. nr. 3 på verdensranglisten og vi er nr. 42. Jeg kan ikke sige så meget om den kamp andet end at jeg nok vælger at tage det roligt, for at bygge holdånd op til senere.
Vi er markant overmatchet på samtlige pladser og jeg kan ikke se hvordan vi kan trække os sejrrigt ud af den kamp lige p.t.
Kampen efter er imod nr. 13 på ranglisten, Tyrkiet. Absolut heller ikke nogen nem kamp, men de har dog svagheder, som vi skal forsøge om vi kan udnytte...Men mere om den kamp efter vi har mødt Italien.
En lille bøm til de af jer, der har spillere på U21 landsholdet!
Fortsæt med at træne dem og sørg gerne for, at spillerne har 1. prioritet i jeres træningsplaner. Kun på den måde vil vores hold blive bedre og bedre.
Er i i tvivl om, hvad i skal træne jeres spillere i, så tøv ikke med at kontakte mig. Jeg vil også MEGET gerne holdes opdatereret omkring træningsplanerne for jeres spillere.
Jeg ser frem til en god sæson og et godt samarbejde med jer !
Med venlig hilsen
LA-Pirates