Av det jag skrev så var allt bara rakt av konstaterande av hur dåligt uppställt laget var, utom sista raden "Skämmes ta mig fan". Det är ett citat från nån lapp-gubbe i nån av de första säsongerna av Robinson... och oavsett om man visste det eller inte så känner jag fortfarande att man måste vara rätt känslig för att börja grina av det.
Men hade det jag skrev varit ok om jag inte skrev "Skämmes ta mig fan" på slutet?
Egentligen tycker jag att det är för dåligt med kommunikation från landslagscoachen, jag tycker de flesta laguttagningar och taktikval är dåliga, å jag tycker Enten används dumt många ggr.. Sånt har jag dock inte gnällt om.. för såna saker får man ta när vi har så få coacher som kandiderar till att bli förbundskapten.
Men har man tagit på sig ett uppdrag så är mitt minimumkrav att man 1 gång i veckan ser till att man åtminstone tagit ut formtoppade spelare å plockat bort spelare som rasat i form...Det behöver jag inte ta reda på varför det skett. Jag är helt enkelt inte intresserad av varför man inte hade tillgång till internet i 2 min..
Så till skillnad från Skussan, Joke å Mike, så tycker jag inte vi MÅSTE vara tacksamma att vi har Mike. Ni andra får dock gärna fortsätta vara tacksamma.