En ny sesong er ved veis ende, og jeg vil få takke alle som bidrar til å trene fram U21-spillere, samt de som dessverre havner like utenfor. Som nevnt før, selv om de ikke når U21, så kan de fortsatt nå NT
Denne sesongen har også bydd på mange fine treningsrapporter, det gjøres en meget solid jobb med de norske talentene. I motsetning til de større landene, velter vi oss ikke i talenter, så det er viktig at de vi har blir tatt godt vare på.
Sportslig sett vart dette en sesong på det jevne, med seieren over Hong Kong (som er 30 plasser over oss) som høydepunktet. U21-spillerne har også ved et par anledninger fått måle krefter med NT-laget vårt
Jeg vil også få rette en takk til de av dere som sender meg treningsoppdateringer til de spillerne rett på utsiden av U21, samt de av dere som tipser meg om nye lag og da nye spillere som har gått under radaren ifht draften
Arbeidet med å gå gjennom denne sesongens draft er godt i gang, og jeg vil komme tilbake til dette i draft-tråden på forumet. Som dere allerede ser i tråden der, har det kommet noen meget solide spillere allerede fra sesongens draft
Takk for sesongen som har vært, og husk å bruke stemma deres ved valget. Jeg stiller til gjenvalg, men skal selvsagt ikke stille meg i veien om noen andre vil ta over stafettpinnen
-Vinger