NaiCoulle:
Jaatko sitten pullaa myös muille, jos a) et jaksa enää syödä enempää ja b) vatsaa alkaa kivistämään, etkä pysty syömään enempää?
Kaikille kolmelle ehdokkaalle yhteisesti:
Pitäisikö U21 ja NT-managerin sitoutua kanssa treenaamaan tulevaisuuden tähtiä ja/tai jalostamaan jo U21/NT-olevaa pelaajaa?
Otteluohjelma on julkaistu. Mitä siitä olette mieltä vai onko sillä mitään väliä, kunhan "yhteistyö" äijien kanssa toimii?
Kuinka monen nykyisen nt-pelaajan(kauden 15 pelaajistosta) pohjat on olleet aikaisempien U21 managerien alulle panemaa?
Tottakai pullaa annetaan myös muille, paitsi anopin mustikka pullat on nyt niin kovassa huudossa että kohta on syöty pakastimestakin kaikki :D
Voiton sattuessa pannu pidetään kuumana ja pulla tuoreena kunhan ilmoitatte ennen kun rysähdätte paikalle. Koskee erityisesti Rauman mafiaa jonka siirtymä päämajasta meidän keittiöön kestää automatkan(4minuuttia). Siirtymä parkkipaikalta 2min ja hissimatka ylös 28sekuntia.
Ei tollasilla otteluohjelmilla jaksa stressata vielä. Pelaajistostakaan ole mitään käryä niin on vaikea lähteä vielä mitään ennakko taktiikoita luomaan. Toki aina kaikki tarttis nitistää ja jos ei muussa pärjätä niin nöyrytetään itteämme edes sitten :D
Noista maajoukkue pelaajista on aika moni käynyt u21-managerien ohjaavan toimiston kautta. Osalla homma on kestänyt kauemmin kuin toisilla, mutta kyllähän maajoukkuestarojen pohjat on pitkälti luotu ennen isojen poikein hiekkalaatikoita.
Lisäksi olen ehdottomasti sitä mieltä että managereiden tulisi itse myös osallistua treenaamiseen erittäin aktiivisella otteella. Toki olen myös miettinyt tehostetun sisäpiirin luomista jolloin maajoukkueeseen pääsisivät vain omat, velipojan, muitten sukulaisten ja parhaiden kaverien pelaajat :D Ainakin pysyis aisoissa hommat. Jos treeni ei ota luonnistuakseen niin aina voi sitten käydä suoraan lataamassa tauluun manageria xD
Tiivistettynä siis:
Anopin mustikkapullat on TOSI JEES !
Pullaa tarjotaan myös muille, ei olla ahneita. Vähän niinkun Jeesus eli jaetaan kaikelle kansalle, mut vaan pullaa. Ei muuta.
Managerit orjuutetaan treenihelvettiin.
Nyky maajoukkueessa näkyy selkeästi oma kaunis kädenjälki :)
Ja otteluohjelmalla on yhtä paljon väliä kun kirjoitustaidolla näissä kekkereissä. (kaikki typottaa ihan kiukulla jatkuvasti)