Takk for støtten ved valget folkens
En ny sesong er så smått i gang og denne sesongen dreier det seg om:
BuzzerBeaters Europamesterskap for U21 - 42.sesong
Vi skal møte følgende nasjoner de neste ukene, rangering i parentes:
23.4 - Israel (B) - (22)
30.4 - Danmark (H) - (35)
7.5 - Tyskland (B) - (9)
14.5 - Nederland (H) - (21)
21.5 - Irland (B) - (54)
28.5 - Makedonia (H) - (41)
4.6 - Wales (H) - (98)
Vi møter med andre ord stort sett lag som alle er rangert høyere enn oss, uten at vi skal legge oss ned av den grunn. Vi gjør vårt beste, så tar vi opptellinga til slutt
Når det gjelder draften, så er den nå gått gjennom, og jeg skal sende en mld til de som har fått de største talentene denne sesongen. Dette for å kartlegge hvem som blir satsa på osv.
Denne sesongens tropp skal ta form etterhvert, til nå er 10 stk på plass men flere skal inn. Om det er ønskelig, kan jeg godt ta en liten omtale av laget når det er fulltallig.
Jeg er positiv til diskusjoner rundt landslagene på forumet
Da får flere være med å bidra, samt høre litt begrunnelser for valg/taktikk osv som hører med til landskampene. Som jeg har nevnt før, så er vi en liten nasjon med lite spillermateriell å velge i om vi sammenligner oss med de største landene her, men vi skal klare å få fram solide spillere likevel
Jeg kan ikke få gjentatt det ofte nok, det er en kjempejobb som gjøres i mange klubber med å trene spillere til landslagene, samt de som er rett på utsiden. Fortsett den gode jobben folkens!
Så vil jeg forøvrig også ønske alle lykke til med den nye sesongen som nå er såvidt i gang
-Vinger