BuzzerBeater Forums

BB België > klaagmuur

klaagmuur

Set priority
Show messages by
This Post:
00
6831.492 in reply to 6831.491
Date: 6/24/2011 7:53:29 AM
Overall Posts Rated:
471471
hehe, don't worry

ik heb u ne SF beloofd. Ne SF zult ge krijgen. Of ge hem wil gebruiken is uw zaak. Maar het zal niet mijn schuld zijn als Belgie geen goeie SF heeft over een paar jaar. ;þ

fout

Ik zal je niet kunnen verwijten dat ge niet geprobeerd hebt om nen goede SF te maken. ge weet nooit hoedat het kan eindigen met Sammy. Hij pakt 2x een grote blessure, en ondertussen tikt de klok verder voor zijn training...

Dus ik zal je niet kunnen verwijten dat ge niet geprobeerd hebt ;) ( Biermans heeft overigens met wat blessure leed al moeten afrekenen... :( )

Derbij, het kan zijn dat Sammy nen goede SF wordt, maar dat de andere landen betere SF's maken... dat weet ge niet he ;)

Last edited by AthrunZala at 6/24/2011 7:54:17 AM

This Post:
00
6831.493 in reply to 6831.492
Date: 6/24/2011 2:05:35 PM
Overall Posts Rated:
9696
mogelijk. Maar onwaarschijnlijk. Tenzij de potentieel cap mij tegenhoud.

Waarom?

ik train hem 100% , elke week, met een lvl 6 trainer, hij mag nog enkele blessures pakken, want hij moet nog bijkrikken op stamina en FT.

Ik stop niet als mijn speler 'te' oud wordt, hij blijft trainen, desnoods tot hij 30 is.

Ik denk dat je in heel BB niet veel spelers zal vinden die aan al deze condities voldoen, en zo zal Sammy uiteindelijk echt wel een top SF worden.

Het hangt er gewoon van af welk type SF de NT manager wil hebben. Eigenlijk bestaat er maar 1 type, maar velen vinden een PF of een SG met wat extra, ook al een SF zijn, vandaar...
Als die op dat moment een SF zoekt die sterker inside of outside is (zoals Joe op dit moment duidelijk voor de PF kiest voor op de SF te spelen bvb) , dan kan het zijn dat hij niet goed bevonden wordt. Maar dat is op dat moment de keuze van de manager.
Er zullen echter vele managers staan kwijlen, die hem wel graag zouden hebben.

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
6831.494 in reply to 6831.493
Date: 6/24/2011 5:24:01 PM
Overall Posts Rated:
471471
ik kijk er al naar uit :D een mooie all round SF zou heel leuk zijn.

This Post:
00
6831.495 in reply to 6831.494
Date: 8/4/2011 5:29:33 AM
Overall Posts Rated:
471471
zit met zijn elleboog voor 3 weken in de gips.

This Post:
00
6831.496 in reply to 6831.495
Date: 8/4/2011 5:51:26 PM
Obira Dragons
II.1
Overall Posts Rated:
3737
Second Team:
Obira Dragons II
Wat heb jij uitgespookt ?

This Post:
00
6831.497 in reply to 6831.496
Date: 8/5/2011 6:06:35 AM
Overall Posts Rated:
471471
Speelgoed autootje van mijn klein neefje niet zien liggen op de grond. erop gestapt, uitgegleden en los op de Elleboog gevallen. Zitten een barst in het utieinde van mijn onder arm bot...

From: riez

This Post:
00
6831.498 in reply to 6831.497
Date: 8/5/2011 7:58:53 AM
Overall Posts Rated:
33
... en dan BB niet meer kunnen spelen ! ...lol

flinkheid, jong !

This Post:
00
6831.499 in reply to 6831.497
Date: 8/6/2011 12:06:06 PM
Overall Posts Rated:
9696
ah, ik dacht al dat ge gekwetst waart tijdens basket spelen.

hopelijk geneest het zonder da ge er wa aan over houdt he

They are not your friends; they dispise you. I am the only one you can count on. Trust me.
This Post:
00
6831.500 in reply to 6831.499
Date: 8/6/2011 1:58:00 PM
Overall Posts Rated:
471471
typen duurt lang met een hand. Met 2 gaat wel, maar dan moet ik mij in zo'n bizarre en onaangename positie wringen.

This Post:
00
6831.501 in reply to 6831.500
Date: 8/8/2011 8:47:40 AM
Obira Dragons
II.1
Overall Posts Rated:
3737
Second Team:
Obira Dragons II
Reeds twee seizoenen klaag ik over de inkomsten van mijn fan-shop.
deze week 47 000 in tweede divisie.... gemiddelde 56 000
Toch sta ik op nummer 1. (alle wedstrijden gewonnen + drie Belgische spelers regelmatig op het veld)

TV wedstrijd .....ook gewonnen.....
Wat is toch het probleem ?

This Post:
00
6831.502 in reply to 6831.501
Date: 8/8/2011 9:33:15 AM
Overall Posts Rated:
471471
toen ik in II speelde, had ik (zonder fleeton)

per week een gemiddelde van 77k aan inkomsten.

Bij mij speelden toen:
PG Leroy (fransman)
SG Blairon ( belg)
SF Otto ( Belg + zelf gedraft)
PF Nergon( Spanjaard)
C Dieng/Rodrigo ( Ghaneese international/venezuelaan)

op mijn bank zaten:
PG: Corman ( Belg)
SG: Lembo ( Est)
SF Altair ( Lubanees)
PF Ghsilain ( Belg, zelf gedraft)
C: Meeckers ( Belg)

daarnaast speelde Niko VDW en Nicolas Dewale ( allebei originale spelers van Angels ook, laatste is gedraft) ook een aantal minuten.

ik was lange tijd niet eerste in mijn divisie.

Echter, toen ik Blairon kocht en hem als starting SG opstelde, ging mijn merchandise met 12k de hoogte in. Ik had met Ottevaere, een NT speler, die ik zelf gedraft had (Otto brengt ongeveer 17k de week op. heb ik gemerkt wanneer hij een week gebleseerd was voordat hij NT speler was).

Bij jou team zien ik 4 belgen, waarvan ik meen dat Jurgen Walet de enige is die af en toe starter is in je team. Een team vol belgische bankzitters brengt weinig op in merchandise. Je moet starters hebben. En waar mogelijk, spelers die je zelf gedraft hebt, want die brengen extra op.

Voorts, toen ik in de BBBL aankwam, is mijn merchandise in 1 week tijd van 103k (met fleeton erbij) naar 135k gegaan (wat ook logisch is, want meer mensen willen de wedstrijden van BBBL teams zien, en meer mensen = meer truitjes verkocht).

Iets wat ik niet kan zeggen, is of het feit dat je zakt mogelijks een invloed kan hebben op je truitjes verkoop. Maar al bij al dnek ik dat de grootste oorzaak ligt bij de weinige belgische starters die je hebt.

MEt een blik op 2 van je tegenstanders ( Antown finest en omaha) zie ik bij Antown finest Rinus Debaere rondlopen, die is starter, belg/ bij hem gedraft!. Bij Omaha is er een U21 Belgische C, die ook bij Omaha gedraft is.

Ik heb de rest van je divisie niet van dichtbij bekeken, maar het valt me op dat de eerste 2 teams die ik eruit haal, allebei een Belgische starter hebben, die bij hen gedraft is geweest (Uiteraard brengt het U21 selectie voor Omaha wat extra in zijn kas).

Er zijn dus een hele hoop factoren die er dus een invloed op hebben.

En een laatste mogelijke factor is dat je onlangs, je hele ploeg ehbt omgegooid. De vroegere sterren zijn allemaal weg (waaronder je eigen gedraft De Ceulaer). Het overhoop halen van je team was nodig, maar het zou me niet verbazen dat dat ook een weerslag heeft op je merchandise.

Ik weet alleen dat merchandise opbouwen zeer traag gaat, en dat je op de TL uiterst geduldig moet zijn om goede kopen te kunnen doen die je Merchandise echt latne toenemen. Voor iedere starter die je verkoopt, verlies je merchandise, want dat is een ster speler die weg gaat...

Als ik iets meer tijd heb, zal ik alles eens onder de loep nemen.

grtz

Revo

Advertisement