Om du inte är rätt nöjd med de valen måste du vara rätt bortskämd med bra spelare
Visserligen dålig potential på den första men riktigt bra startskills även om JS förstås hade mått bra av ett par nivåer ytterligare. Tycker även om andra spelaren i din draft. Han hade jag lagt krut på. Average på JS, OD och Passing är ju inget man skulle klaga över och detta är ju bättre eftersom låga skills går fortare att träna. Han borde bli U21 spelare om han tränas effektivt. Funkar ju nästan att träna till SF också.
Tänk om man fått såna"drömspelare" i draften ...
Jag fick mitt andra och tredjeval och tredjevalet var nog inte långt ifrån tredjebästa spelaren i vår draftpool men han är ändå oduglig då potentialen är låga star och han är för kort för att tränas inside där han har sina bästa skills.
Du får nog inte så väldans bra betalt för spelarna eftersom potentiella köpare lär skrämmas av deras låga lön. Yuzuak i mitt lag hade såvitt jag kan minnas liknande skills som Risner när jag köpte han. Tror rentav att Risner kan ha bättre skills då han har skapliga inside skills.
Last edited by Jokehim at 4/19/2011 3:39:11 AM