Hieman erikoisesti tosiaan nämä toimii. Mulla on tossa pari ääriesimerkkiä omista peleistä, joissa periaatteessa toiminut niin kuin odottaisi. Molemmat treenimatseja, joissa vastassa ollut kokonaisuutta katsoen aika samantasoinen vastus kentällä kuin oma kokoonpano. Ei ole esim. selkeää yliotetta hyökkäyspelin sujuvuudella vastustajan ulkopakista. Mulla ollut kuitenkin molemmissa sentterinä koko peliä pelaamassa "ylivoimainen" kaveri pelin tasoon nähden.
(75282784)(75267874)Aika hyvin pallo löytänyt Tapion ja Carvajalin noissa, ja tehot kohdillaan. Ominaispiirteitä näissä ja muissa isolation (sisä) kokeiluissa mulla on ollut mm. sisäpelaajien kolmosten kohtuu korkea määrä ja se, että valtaosa syötöistä syntyy myös sisäpelaajien toimesta. Nämä kaksi peliä nyt siis ihan ääriesimerkkejä siitä, sillä noiden senttereiden syöttö- ja kaukoheittotaito on ollut kilpailun tasoon nähden varmaan jo vähän härskiäkin. Jälkimmäisessä pelissä näyttäisi vastustajan isolation (ulko) myös toimineen odotetusti, eli vähiten heittäneet todella huono PG ja Tapion tiukassa otteessa ollut C, vaikka vastustajan paras pelaaja selkeähkösti olikin.
Tossa vielä vähän normaalimmat rosterit sisältävä peli.
(72871823)Jälleen "oikeat" kohteet löytynyt aika hyvin. Tällä kertaa ei juurikaan kolmosia sisältä, mutta suurin osa syötöistä jälleen noilta miehiltä.
Toki todella pieni otanta, ja osittain vähän vääristyneitä asetelmia noissa esimerkeissä.