Hade jag skrivit i forumet att jag kör crunch och Look Inside mot Holland tror jag alldeles säkert de noterat det och då hade jag varit chanslös. Vet att England rimligen varit inne på vårt forum för att kolla om det finns någon taktik. Så tror inte man kan avslöja taktik i jämna matcher. Är matchen förlorad eller vunnen på förhand brukar jag förklara hur jag ska spela men är ju rätt ointressanta just för dessa matcher.
Ska man diskutera lag tror jag tyvärr man likt Skåning/Coffemug är tvungen starta federation för detta och det tycker jag inte är en bra lösning och vet att det var klagomål kring detta också.
Man behöver ju faktisk inte säga vad du tänkt köra för taktik för att kunna diskutera taktiska alternativ. Det som bör diskuteras är konsekvenserna av att köra på olika sett, sen får FK välja taktik utefter hur du tolkar diskussionen och vad din erfarenhet samt kunskap säger honom. Inget behov av att avslöja taktik finns för att kunna diskutera taktiken m.a.o.
Motståndaren kan lika gärna bli hjälpt som stjälpt av att läsa en eventuell diskussion på forumet. Dessutom så tror jag dom flesta spelar det här spelet för att ha kul, snarare än för att se ett landslag vinna en match extra eller två, så om man kan använda landslaget för att skapa lite extra diskussion och nöje så tycker iaf jag att det är viktigare än att laget eventuellt vinner en eller två extra matcher i tysthet.